واکنش بنزما به احتمال پایان دوران فوتبالش در لیون

واکنش بنزما به احتمال پایان دوران فوتبالش در لیون

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید با ویژه برنامه اینترنتی که باشگاه لیون به بهانه قرنطینه و شیوع کرونا ایجاد کرده ملحق شد و در مورد بازیکنان اسبق تیمش صحبت کرد. مهاجم رئال مادرید صادقانه صحبت کرد و گفت که شاید دوران فوتبالش را در لیون به اتمام  برساند.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش فرانسوی مصاحبه ای با رسانه باشگاه لیون انجام داد و گفت:"اگر به این جا رسیده ام به خاطر لیون است. در مورد بازگشت باید بگویم که در حال حاضر امکان پذیر نیست. می خواهم در رئال مادرید تاریخ سازی کنم چرا که بهترین باشگاه دنیاست. بعد از آن هرگز نمی دانی چه می شود. دوران فوتبالم را در لیون تمام کنم؟ چرا که نه؟"

بنزما در مورد این که از بازی کردن کنار کدام بازیکن در فرانسه بیشترین لذت را برده هم صحبت کرد و گفت :" بازی کردن در کنار جونینیو و همچنین ویلتورد را دوست داشتم." 

در حال حاضر جونینیو مدیر ورزشی تیم لیون است و بارها گفته است که دوست دارد بنزما را به لیون برگرداند تا مهاجم فرانسوی دوران فوتبالش را در کشورش به اتمام برساند. بنزما در دو سال اخیر و با رفتن رونالدو جایگاه مستحکم تری در تیم پیدا کرده و در حال حاضر کاپیتان سوم تیم است.