کپی‌برداری لاوتزی از روی دست ایکاردی و رابطه با نامزد سابق دوستش

کپی‌برداری لاوتزی از روی دست ایکاردی و رابطه با نامزد سابق دوستش

پایگاه خبری فوتبالی - اسکیل لاوتزی ستاره سابق فوتبال آرژانتین در ماه دسامبر و در سن 34 سالگی تصمیم گرفت کفش هایش را بیاویزد. او به لطف انتقالش به تیم هبی فورتون در لیگ چین در سال 2016 ثروت فابل توجهی کسب کرد. مهاجم آرژانتینی که سالها یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا بود، اکنون در حال استفاده از ثروتش در برخی از زیباترین مکان های کره زمین است. او در صفحه اینستاگرامش به تازگی تصاویری از خودش منتشر کرده که نشان می دهد برای سپری کردن قرنطینه به جریره سن بارتلمی در کارائیب رفته است.

به گزارش فوتبالی، لاوتزی اما در روزهای قرنطینه خود با شایعات و حواشی زیادی مواجه شده است. برخی از رسانه ها خبر داده اند که ستاره سابق فوتبال آرژانتین رابطه عاشقانه ای را با نامزد سابق یکی از دوستانش آغاز کرده است و برخی در اینستاگرام او را با مائورو ایکاردی مقایسه کردند. ایکاردی نیز به خاطر برقراری رابطه عاشقانه با واندا نارا، همسر سابق ماکسی رودریگز بازیکن آرژانتینی در سالهای اخیر به شدت مورد انتقاد بوده است و حالا رسانه های آرژانتین می گویند که لاوتزی از روی دست ایکاردی کپی برداری کرده است.

اخیرا اسکیل لاوتزی و ناتالیا بورژس مدل برزیلی  دو تصاویری از خود در یکی از سواحل سن بارتلمی منتشر کرده اند. هر چند که آنها کنار هم نیستند اما با توجه به این که زاویه دوربین برای هر دو یکسان است به نظر می رسد که این دو رابطه عاشقانه ای را با همدیگر آغاز کرده باشند. 

اخیرا یانینا اسکرپانته نامزد سابق لاوتزی در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده بود و در مورد او گفته بود:" از صحبت کردن در مورد نامزد سابقم خسته شدم. این ماجرا دیگر گذشته است. دو سال است که از هم جدا شده ایم. اما باید بگویم که بله، دختری که به آن اشاره کردید را می شناسم. او نامزد سابق یکی از دوستان صمیمی اسکیل است. اسم دوستش لورنزو است که یکی از بهترین رستوران های میلان را دارد. آنها را می شناسم چرا که قبلا با هم چهار نفری به مسافرت رفته بودیم. برایم عجیب نیست که اسکیل چنین کاری انجام بدهد (رابطه با نامزد سابق یکی از دوستانش). قبلا هم چنین کاری را کرده بود. او با نامزد ناچو ویاله ارتباط برقرار کرده بود. برایش مهم نبود که چقدر با هم صمیمی هستند.  کاری که می کند مشکل خودش است اما اگر بگوید که با این زن تازه آشنا شده دروغ می گوید. می دانم که چند سالی است که با هم در ارتباط هستند. "

لاوتزی البته در واکنش به حرفهای نامزد سابقش نوشته است:" نه، رقیق، بگذار هر چه می خواهند بگویند. نه دوستان من و نه زندگی من را دیگران انتخاب نمی کنند. دوستان من همچنان دوستان من باقی خواهند ماند."