چرا پلیس در دوران قرنطینه می‌خواست پسر مودریچ را جریمه کند؟

چرا پلیس در دوران قرنطینه می‌خواست پسر مودریچ را جریمه کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهایی که خبری از فوتبال نیست به نظر می رسد که فوتبالدوستان مجبور هستند که خودشان را با خاطره های جالب و لایو اینستاگرامی سرگرم کنند.

به گزارش فوتبالی، مارسلو در لایو اینستاگرامی با هوادارانش خاطره جالبی را از لوکا مودریچ هافبک شماره 10 رئال مادرید تعریف کرد. ستاره برزیلی تعریف کرد که چگونه پلیس اسپانیا می خواسته در مقابل درب منزل مودریچ، پسر او را جریمه کند.

مارسلو با خنده تعریف کرد که مودریچ چگونه از طریق تلفن این خاطره را برایش تعریف کرده است:" آنها در حیاط خانه در حال فوتبال بازی کردن بوده اند که توپشان به خیابان می افتد. پسر مودریچ به خیابان می رود تا توپ را بردارد اما پلیس به او می گوید که به خاطر این که در دوران قرنطینه به خیابان رفته باید جریمه شود."

البته در نهایت پلیس از جریمه کردن مودریچ و خانواده اش صرفنظر می کند  اما به هر صورت این خاطره ایست که در دوران قرنطینه برای برنده توپ طلای 2018 فوتبال جهان ثبت شده است.

گفتنی است که مردم اسپانیا بیش از یک ماه است که در قرنطینه به سر می برند و به جز موارد ضروری برای رفتن به داروخانه و سوپرمارکت حق خروج از منازل خود را ندارند.