کالچیومرکاتو: ناپولی مصمم به خرید سردار آزمون

کالچیومرکاتو: ناپولی مصمم به خرید سردار آزمون

پایگاه خبری فوتبالی- کالچیومرکاتو می‌گوید مدیر ورزشی ناپولی، سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت را به عنوان مهمترین گزینه تهاجمی در نقل و انتقالات آتی در نظر دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، کالچیو مرکاتو می‌گوید در حالی که باشگاه ناپولی در بازار نقل و انتقالات آتی به دنبال تقویت خط حمله خود بوده و چندین نام در فهرست این باشگاه برای خریدهای تهاجمی دیده می‌شود ولی اصلی‌ترین گزینه برای کریستیانو گیونتولی مدیر ورزشی ناپولی، سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ است.

به گزارش کالچیو مرکاتو، سردار آزمون ملی‌پوش ایرانی متولد 1995 و ستاره این فصل باشگاه روس زنیت‌ سنت‌پترزبورگ بوده. آزمون در فصل جاری رویهم‌رفته 29 بار برای زنیت به میدان رفته، چهارده گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده است.

 بر اساس این گزارش، ناپولی در طول فصل هم آزمون را زیر نظر داشته و ناظرین باشگاه ناپولی که او را به دقت بررسی کرده‌اند در گزارش خود به باشگاه اعلام کرده‌اند که آزمون نظر مثبت‌شان را کاملا جلب کرده.

 کالچیو مرکاتو می‌گوید کریستیانو گیونتولی مدیر ورزشی ناپولی، به همین علت، سردار را به عنوان گزینه اصلی خریدهای تهاجمی این تیم مشخص کرده و احتمال انتقال ستاره ایرانی به ناپولی بالا به نظر می‌رسد.

کالچیومرکاتو: ناپولی مصمم به خرید سردار آزمون

7413