زامهران: قبل از حضور در فولاد 2 پیشنهاد از سوئد و دانمارک داشتم

زامهران: قبل از حضور در فولاد 2 پیشنهاد از سوئد و دانمارک داشتم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فولاد خوزستان گفت:به دلیل حضورم در تیم ملی امید دو پیشنهاد خارجی از سوئد و دانمارک داشتم که در نهایت به قرارداد منجر نشد اما در بین گزینه‌های داخلی بهترین انتخاب را کردم.

به گزارش فوتبالی، به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، سینا زامهران درباره وضعیتش در روزهای قرنطینه اظهار داشت: از زمانی‌که به مشهد آمده‌ام در قرنطینه هستم، شرایط و تحمل قرنطینه سخت و از فوتبال دور شدن ابتدا برای بازیکنان و سپس برای مردم عذاب‌آور است. فوتبال دوست داشتنی است اما باید تحمل کنیم و تلاش کنیم که این ویروس از بین برود.طبق برنامه‌ای که آقای نکونام و مربی بدنساز به ما می‌دهند تمریناتم را در خانه انجام می‌دهم و فیلم‌های تمرین را روزانه برای کادرفنی می‌فرستم.

وی درباره حضوش در تیم فولاد خوزستان در نقل و انتقالات زمستانی گفت: شرایط خاصی برای من در تیم شهرخودرو از ابتدای فصل به وجود آمده بود اما در نیم‌فصل به دلیل حضورم در تیم ملی امید دو پیشنهاد خارجی از سوئد و دانمارک داشتم که در نهایت به قرارداد منجر نشد اما در بین گزینه‌های داخلی بهترین انتخاب را کردم و به تیم بزرگ فولاد آمدم. باشگاه و ساختار منظم فولاد و همچنین کادرفنی‌ که با من تماس گرفتند، از دلایل حضورم در این تیم بودند و امیدوارم که سال‌های خوبی را در این تیم داشته باشم.

هافبک فولاد در مورد همکاری با جواد نکونام نیز تصریح کرد: آقا جواد نیاز به تعریف و تمجید ندارد، بازیکن شناخته شده در فوتبال ایران و اسپانیا هستند و البته مربی کاربلد که کار کردن با ایشان لذت بخش است. در عین سخت‌گیری با بچه‌ها رابطه خوب و صمیمی دارند اما در تمرین ۱۰۰ درصد جدی هستند، شاگردی آقای نکونام افتخار است و امیدوارم که ادامه دار باشد.

زامهران در مورد جو حاکم در تیم فولادخوزستان نیز گفت: جو خیلی خوب بوده و من همان چند روز ابتدایی با دوستان صمیمی ام صحبت می‌کردم و تعریف می‌دادم. از تدارکات، کادر پزشکی، ماساژورها و مربیان رابطه خوب و خونگرم با هم داریم و نگذاشتند که احساس غریبی کنم.

هافبک تیم امید همچنین افزود: اگر کرونا نمی‌آمد شرایط ما خیلی بهتر می‌شد، در چهار بازی آخر سه برد کسب کرده بودیم و تیم روی دور برد بود. متاسفانه این اتفاق همه تیم‌های دنیا را دامن‌گیر کرده است، ما هم به کسب سهمیه آسیایی نزدیک بودیم و فکر می‌کنم اگر لیگ ادامه پیدا کند می‌تواند جز سه تیم بالای جدول باشد.

زامهران در مورد همکاری با سعید آذری خاطر نشان کرد: او را از زمان حضور در ذوب‌آهن می‌شناختم، برای حضور در فولاد با او صحبت کردم و کاملا گفت‌وگو ما مثبت بود. یکی از شانس‌های بزرگ مجموعه فولاد این است که آقای آذری در راس باشگاه قرار دارد و می‌تواند به ساختار و زیر مجموعه خود خیلی کمک کند. فولاد پتانسیل این را دارد که به باشگاه‌های بزرگ آسیا مانند تیم‌‌های قطری تبدیل شود چرا که امکانات بالا و به‌روزی دارد و در آسیا بدرخشد.

هافبک تیم فولاد نیز درباره تلاش پزشکان در روزهای کرونایی گفت: از کادر درمانی ممنون هستم، پرستاران و پزشکان از جانشان مایه می‌گذارند و آرزو می‌کنم که این مریضی هرچه زودتر از بین برود و قدر همدیگر را بیش‌تر بدانیم. دست‌بوس کادر درمان هستیم و می‌دانیم که چه اندازه به آن‌ها سخت می‌گذرد و از مردم عزیز می‌خواهم که همکاری لازم را بکنند و در خانه بمانند تا کمکی در جهت تمام شدن این مسأله کرده باشیم. 

7413