یاد کردن بیل از گل خاطره‌انگیزش و شبی که بارترا را جا گذاشت

یاد کردن بیل از گل خاطره‌انگیزش و شبی که بارترا را جا گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی - شش سال پیش در چنین روزی گرت بیل بهترین روز دوران فوتبالش را داشت. بازیکن ولزی یک استارت فراموش نشدنی و بی نظیر را زد تا بارترا مدافع بارسلونا را کاملا محو کند و گلی را بزند که به معنی قهرمانی تیمش در جام حذفی اسپانیا بود.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از فوتبالدوستان همچنان گل به یاد ماندنی گرت بیل را از یاد نبردند. در دوران قرنطینه خیلی از هواداران با یاد کردن از صحنه مذکور، خاطره آن را زنده کردند و حتی مارک بارترا در گفتگوی اینستاگرامی با کاسیاس در مورد آن صحنه یاد کرد. 

گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید در صفحه اینستاگرام خود با عبارت"شش سال پیش ..." از لحظه مذکور یاد کرده است و صحنه گل را برای مخاطبانش بازنشر کرده است. بیل معمولا اهل پیام گذاشتن در شبکه های اجتماعی نیست اما نمی خواست که آن گل و آن روز به یادماندنی را فراموش کند. گلی که هواداران رئال مادرید همواره از آن به نیکی یاد می کنند.

در آن شب در فینال مستایا، کریستیانو رونالدو به علت مصدومیت غایب بود. آنخل دی ماریا گل اول بازی را در دقیقه 11 به ثمر رساند. بارترا در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند .در دقیقه 85 گرت بیل استارتی از نزدیک محوطه جریمه خودی زد و بارترا را جا گذاشت تا دروازه پینتو را باز کند و در مقابل حریف سنتی، رئال مادرید را به قهرمانی لالیگا برساند.