تاریخ احتمالی فینال لیگ قهرمانان اروپا 2020 مشخص شد

تاریخ احتمالی فینال لیگ قهرمانان اروپا 2020 مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - بی بی سی گزارش داده است که یوفا می خواهد که فینال لیگ قهرمانان اروپا در روز هشتم شهریور برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، فینال لیگ قهرمانان اروپا باید در استانبول برگزار شود. جلسه بعدی یوفا در روز دوم اردیبهشت برگزار می شود که در مورد تاریخ جدید صحبت می شود. در حال حاضر یوفا گزینه های مختلفی را در نظر دارد اما در حال حاضر محتمل ترین گزینه این است که فینال لیگ قهرمانان در شهریورماه برگزار شود.

یکی از گزینه ها این است که یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به صورت رفت و برگشتی در ماه های تیر و مرداد برگزار شوند. گزینه دوم این است که بعد از پایان لیگ های اروپایی، مسابقات به صورت تک بازی در مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی برگزار شوند که برای این کار یک شهر می تواند به عنوان مقر مسابقات معرفی شود. برای لیگ اروپا برنامه ریزی مشکل تر است چرا که بازیهای بیشتری مانده اند.

از سویی یوفا چیدمان تقویم فصل 21-2020 لیگ قهرمانان اروپا را هم اغاز کرده است که در طرح اولیه قرار است که مسابقات فصل آینده از 20 اکتبر (30 مهر) آغاز شوند یعنی دو ماه دیرتر از زمان معمول مسابقات. بدین ترتیب تقویم فصل بعد کلا دستخوش تغییر می شود.