رونالدو در قرنطینه به مطالعه کردن روی آورد

رونالدو در قرنطینه به مطالعه کردن روی آورد

پایگاه خبری فوتبالی - چندین هفته قرنطینه به علت شیوع ویروس کرونا باعث شده است تا افراد مختلف به خیلی از کارهایی برسند که مدتها زمان انجام آن را نداشتند. در حقیقت با توجه به این که مردم در این شرایط نمی توانند که زندگی معمول و مرسوم خود را داشته باشند و کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس هم از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو به همراه خانواده اش برای قرنطینه به مادیرا رفته است. بازیکن یوونتوس چند هفته ایست که به پرتغال رفته و از زندگی در کنار نامزدش جورجینا رودریگز و چهار فرزندش لذت می برد. او جدا از تمرینات سخت به نظر می رسد که به کارهای جدیدی مشغول شده است.

کریستیانو رونالدو مطالعه

رونالدو اخیرا تصویری از خودش در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته است :" همیشه باید خودت را به چالش بکشی. برای من زمان مطالعه رسیده است." رونالدو در این تصویر خندان به نظر می رسد و یک خودکار آبی و چند کاغذ مقابل خود دارد. مشخص نیست که مطالعه ستاره پرتغالی در جهت امور کاری اش است یا قصد تحصیل در رشته خاصی را دارد. رونالدو مثل خیلی دیگر از ستارگان فوتبال جهان به علت حضور در فوتبال حرفه ای نتوانسته تحصیلات درست و حسابی داشته باشد و به نظر می رسد که از فرصت قرنطینه استفاده کرده تا کمی دانش خود را بالا ببرد.

خیلی از کاربران از رونالدو پرسیده اند که در حال مطلعه چه چیزی است و البته رایان گارسیا، بوکسور برای وی کامنت گذاشته است:" مطالعه کلیدی است."