سکوت مشترک ستاره های پرسپولیس بعد از جلسه

سکوت مشترک ستاره های پرسپولیس بعد از جلسه

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان تیم پرسپولیس که برای برگزاری جلسه در این باشگاه حضور یافته بودند، بدون صحبت با خبرنگاران محل را ترک کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، عصر امروز بازیکنان تیم پرسپولیس در جلسه ای با حضور سرپرست مدیرعاملی و عضو هیئت مدیره این باشگاه حضور یافتند و درباره مسائل مختلف صحبت کردند که البته هنوز باشگاه پرسپولیس واکنشی نسبت به آن نداشته و جزئیات این جلسه آشکار نیست.

اما پس از پایان جلسه، وحید امیری، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، احمد نوراللهی و سیامک نعمتی بدون صحبت با خبرنگاران باشگاه را ترک کردند. این در حالی است که برخی ادعا می‌کردند باتوجه به طرح شایعات مختلف درباره این جلسات، شاید یکی از این بازیکن به توضیح درباره آن بپردازد.

هفته گذشته به جز دو کاپیتان سرخ ها، سیدجلال و نوراللهی در جلسه با مدیریت حضور یافتند اما این بار سیامک نعمتی، مهدی شیری و وحید امیری جای آن ها را گرفتند تا شایعه دلخوری برخی بازیکنان یا عدم اطلاع آن ها نیز از بین برود.

لازم به ذکر است که گردهمایی 5 نفره بازیکنان پرسپولیس و مدیریت این باشگاه از ساعت 15:30 آغاز شد و دقایقی قبل نیز به پایان رسید تا باشگاه پرسپولیس شاهد یک جلسه طولانی مدت و کم سابقه از این نظر بوده باشد.

7413