افشاگری گری نویل: جرا کریستیانو رونالدو کاپیتان منچستریونایتد نشد؟

افشاگری گری نویل: جرا کریستیانو رونالدو کاپیتان منچستریونایتد نشد؟

پایگاه خری فوتبالی – گری نویل افشا کرده به دلیل حفظ اتحاد و همبستگی، فرگوسن اجازه نداده بازوبنده کاپیتانی بر بازوی رونالدو، رونی و دیگر بازیکنان بسته شود.
به گزارش فوتبالی، گری نویل که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ بازوبند کاپیتانی یونایتد را بر بازو می‌بست درگفت و گو با اسکای اسپرت درباره عدم اجازه بستن کاپیتانی توسط کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد صحبت کرد.
نویل در سال دوم کاپیتانی‌اش مدت زیادی مصدوم شده بود و به همین دلیل منچستری‌ها نیاز به کاپیتانی داشتند که همیشه در زمین حضور داشته باشد. این مدافع انگلیسی یونایتد گفته: یک سال پس از کاپیتان شدنم مصدوم شده بودم و احساس می‌کردم تیم در فصل آینده به یک کاپیتان دیگر نیاز دارد. به همین دلیل در بازی‌های پیش فصل نزد فرگوسن رفتم تا درباره کاپیتانی در فصل آینده صحبت کنیم. تیم فوق‌العاده‌ای داشتیم. رونالدو، رونی، توز، گیگز، اسکولز، ویدیچ، اورا، فردیناند و... شخصیت بی‌نظیر تیم را تشکیل داده بودند. به فرگوسن گفتم بهتر است کاپیتان دیگری انتخاب شود. من شایستگی بستن بازوبند را ندارم اما او به من پاسخ داد بازوبند لعنتی را خودت به بازو ببند. تو و گیگز به صورت چرخشی کاپیتان هستیند. اگر بازوبند به رونالدو داده شود رونی عصبی می‌شود و اگر به رونی بازوبند بدهیم رونالدو عصبانی می‌شود و اگر هم به ویدیچ بدهیم فردیناند خوشحال نخواهد بود. متوجه شدم منظور رئیس این است که باید اتحاد و یک‌دست بودن تیم را حفظ کرد و به این ترتیب تا ۳ یا ۴ سال بعد من و گیگزی بازوبند را بر بازو می‌بستیم.
نویل در سال ۲۰۱۱ از فوتبال خداحافظی کرد و بازوبند به ویدیچ رسید. در آن زمان رونالدو در منچستر حضور نداشت. پس از ویدیچ، فرگوسن از باشگاه جدا شده بود و رونی اولین کاپیتان دیوید مویس شد.

1101