گوتی و ساختن یک نسل برای رئال مادرید؛ از والورده تا لوکا زیدان

گوتی و ساختن یک نسل برای رئال مادرید؛ از والورده تا لوکا زیدان

پایگاه خبری فوتبالی – گوتی در سال ۲۰۱۷ هدایت تیم جوانان رئال را بر عهده داشت و تمام‌ جام‌ها را درو کرد اما بازیکنان آن تیم چه ‌شده‌اند؟
به گزارش فوتبالی، ۳ سال پیش، گوتی سرمربی تیم زیر ۱۹ سال رئال مادرید بود و توانست با هدایت لوس بلانکو، سالی رویایی برای آن‌ها رقم بزند و ۳ جام را در یک فصل برنده شود. در تاریخ منچستر یونایتد به بازیکنانی چون گری نویل، بکهام و اسکولز که فوتبال خود را در سال ۹۲ از تیم منچستر یونایتد شروع کردند کلاس ۹۲ می‌گویند که سال‌ها توانستند برای یونایتد افتخار آفرینی کنند اما سوال اصلی این‌جاست کلاس ۲۰۱۷ رئال مادرید کجاست؟
گوتی، سرمربی آن تیم در حال حاضر ۴۳ ساله شده و دیگر در رئال مادرید حضور ندارد و پس از مدتی فعالیت در بشیکتاش، حالا سرمربی تیم آلمریا را بر عهده گرفهت است.
از بازیکنان مهم تیم رئال در آن سال می‌توان به اشرف حکیمی اشاره کرد که حال ۲۱ سال دارد و در دورتموند می‌درخشد. هواداران رئال انتظار دارند او بازگشت خوبی به رئال داشته باشد و سال‌ها در پیراهن سفیدپوشان بدرخشد. دیگر ستاره تیم مذکور فدریکو والورده بود که هم‌اکنون به ترکیب اصلی رئال رسیده و آن‌قدر خوب کار کرده که به زودی مودریچ و کروس باید فکری به حال جایگاهشان در مادرید کنند.
دروازه‌بان تیم گوتی لوکا زیدان بود که در حال حاضر ۲۱ سال سن دارد که به طور قرضی در ریسینگ سانتاندر بازی می‌کند و این تابستان قراردادش با رسال مادرید به پایان می‌رسد.
به غیر از این سه بازیکن کسان دیگری هم بودند که شاید به این اندازه مطرح نشدند. اوسکار رودریگز که پس از حضوری قرضی در لگانس امسال به رئال بر می‌گردد، مانوئل هرناندو که در ریسینگ حضور دارد، فران گارسیا که هنوز در تیم دوم رئال بازی می‌کند، دنی گومز ۲۱ ساله که پیراهن تنه‌ریف را بر تن می‌کند و چند بازیکن دیگر که باعث افتخار آفرینی رئال شدند و دوست دارند باز هم پیراهن قوی سپید مادرید را بپوشند.
1101