دیبالا در یوونتوس ماندنی می‌شود؛ دل‌پیروی جدید در راه است

دیبالا در یوونتوس ماندنی می‌شود؛ دل‌پیروی جدید در راه است

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو دیبالا و یوونتوس می خواهند تا زمانی که بازیکن آرژانتینی قصد بازنشستگی داشته باشد، در کنار هم بمانند.

به گزارش فوتبالی، در نابستان گذشته دیبالا در یک قدمی خروج از یوونتوس بود چرا که از یونایتد و تاتنهام پیشنهاد داشت اما حالا در نظر دارد که قراردادی مادام العمر را با یوونتوس امضا کند و عملا تا سالهای پایانی فوتبالش در یووه بماند.

توتواسپورت گزارش داده است که یوونتوس و وکیل دیبالا مذاکراتی را از طریق تماس های تصویری انجام داده اند تا در مورد قرارداد جدید دیبالا صحبت کنند. قرارداد فعلی وی تا ژوئن 2022 اعتبار دارد. باشگاه و این بازیکن می خواهند که قرارداد به صورت مادام العمر باشد و ستاره آرژانتینی به "دل پیروی جدید" تبدیل شود.

شیوع ویروس کرونا درآمدهای باشگاه یوونتوس را کاهش داده است. این باشگاه به همین خاطر از دیبالا خواسته تا دستمزد هفت میلیونی خود را برای فصل آینده افزایش ندهد اما در سالهای آینده این مبلغ به صورت تصاعدی و با احتساب پاداش، بیشتر خواهد شد.

دیبالا که در سال 2015 از پالرمو راهی تورین شد یکی از بهترین بازیکنان فصل یوونتوس و لیگ ایتالیا بوده است و به همین خاطر تورینی ها از عملکرد وی کاملا رضایت دارند. دیبالا و نامزدش این روزها با ویروس کرونا مبارزه می کنند.