ستاره آلمانی مقصدش را انتخاب کرد؛ سانه در راه بازگشت به آلمان

ستاره آلمانی مقصدش را انتخاب کرد؛ سانه در راه بازگشت به آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - سانه هافبک آلمانی منچسترسیتی به نظر می رسد که آینده اش را مشخص کرده است. این بازیکن بعد از مصدومیتی که در شروع فصل مانع از پیوستنش به بایرن مونیخ شد حالا از طریق وکیلش در تلاش است تا هر طور که شده به باواریایی ها ملحق شود و فصل آینده قرمز پوش شود.

به گزارش فوتبالی، دمیر اسمولیان، وکیل سانه در مورد آینده هافبک منچسترسیتی و بازگشت احتمالی وی به آلمان صحبت کرده و گفته است:" تمایل بایرن مونیخ بر هیچ کسی پوشیده نیست. تنها باشگاه آلمان هستند که لروی فکر می کند که گام بعدی فوتبالش را در آن می تواند داشته باشد. او در آلمان همه چیز برای موفقیت را در ترکیب بایرن خواهد داشت و در آن جا می تواند برای هدف بزرگش که رسیدن به چمپیونزلیگ است، تلاش کند."

البته اسمولیان گفت که سانه پیشنهادهای دیگری جز بایرن هم دارد و در این باره بیان کرد:" باشگاه های اروپایی دیگری هم از ما در مورد شرایط سانه پرسیده اند."

این هافبک در روز 28 فوریه در ترکیب تیم زیر 23 سال منچسترسیتی بازی کرد تا نشان بدهد که به آمادگی کامل رسیده اما شیوع ویروس کرونا باعث شد که نتواند برای ترکیب اصلی منچسترسیتی بازی کند.او فصل گذشته نقشی کلیدی در ترکیب منچسترسیتی داشت که در آن جا در 47 بازی 16 گل زد و 18 پاس گل داد.