خبر خوش برای یوونتوس؛ دو بیانکونری کرونا را شکست دادند

خبر خوش برای یوونتوس؛ دو بیانکونری کرونا را شکست دادند

پایگاه خبری فوتبالی - اخبار خوشی به  گوش باشگاه یوونتوس رسیده است: دنیله روگانی و ماتوییدی که به ویروس کرونا ابتلا پیدا کرده بودند توانستند از این بیماری عبور کنند و آن را شکست بدهند.

به گزارش فوتبالی، بیانکونری ها در وبسایت رسمی خود اعلام کردند که این دو بازیکن تست کرونا دادند که نتیجه آن منفی بوده است و بدین ترتیب هر دو ورزشکار توانستند که پس از ابتلا به ویروس کرونا، آن را شکست بدهند و بدین ترتیب بالاخره می توانند از قرنطینه خارجی خود خارج شوند و در صورت نیاز به خرید، از خانه خارج شوند.

روگانی اولین بازیکن لیگ ایتالیا بود که به ویروس کرونا مبتلا شد. او در روز 21 اسفند و سه روز بعد از بازی مقابل اینتر به این بیماری مبتلا شده بود. شش روز بعد خبر رسید که ماتوییدی به کرونا مبتلا شده است هر چند که هر دو علائم کمی داشتند. حالا تنها بازیکن یوونتوس که همچنان به کرونا مبتلاست، پائولو دیبالاست. مهاجم آرژانتینی به همراه نامزدش به این بیماری مبتلا شده است.

فوتبال در ایتالیا مثل خیلی از کشورهای دیگر به خاطر شیوع کرونا متوقف شده است و بعید است که مسابقات تا اواسط خرداد از سر گرفته شوند. برای بازگشایی دوباره تمرینات نیز حداقل به یک ماه دیگر زمان نیاز است.