دادرس: کمیته استیناف تسلیم فشار پرسپولیس و سپاهان نمی‌شود

دادرس: کمیته استیناف تسلیم فشار پرسپولیس و سپاهان نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: کمیته استیناف تسلیم فشار هیچ باشگاهی نمی‌شود و هنوز حکمی در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان صادر نشده است.

به گزارش فوتبالی به نقل از میزان، مهدی دادرس در گفت‌وگویی، در ارتباط با درخواست باشگاه سپاهان برای برگزاری نشست با اعضای این کمیته اظهار کرد: ما تشخیص می‌دهیم که نماینده سپاهان یا پرسپولیس در جلسه حضور داشته باشد یا خیر. سپاهان به حکمی که در مورد دیدار این تیم با پرسپولیس صادر شده، اعتراض دارد و در صورتی که ابهامی در دفاعیه آنها وجود داشته باشد، از نمایندگان سپاهان برای برگزاری جلسه دعوت می‌شود.

وی در ادامه در خصوص دفاعیات سپاهان، تصریح کرد: هنوز دفاعیه سپاهان را نخوانده‌ایم و بنابراین هیچ حکمی هم صادر نشده است. کمیته استیناف فعلا تعطیل است و منتظر هستیم تا تکلیف شیوع ویروس کرونا در کشور مشخص شود. کمیته استیناف مستقل است و تسلیم فشار هیچ باشگاهی نمی‌شود. البته در مورد پرونده دیدار سپاهان و پرسپولیس اصلا فشاری هم در کار نبوده است.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پایان پیرامون اعتراض باشگاه‌ها در این کمیته، خاطرنشان کرد: حق طبیعی هر باشگاهی است که نسبت به حکم صادر شده اعتراض کنند، اما ما تشخیص می‌دهیم که نیاز به حضور آنها در جلسه کمیته است یا نه.

7655