ستاره چلسی از بهترین خاطره و بزرگترین پشیمانی‌اش می‌گوید

ستاره چلسی از بهترین خاطره و بزرگترین پشیمانی‌اش می‌گوید

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک تیم چلسی که امسال فوق‌العاده کار کرده درباره بهترین خاطره و بزرگترین حسرت دوران فوتبالی‌اش صحبت کرد.
به گزارش فوتبالی، جورجینیو، هافبک سابق ناپولی که هم‌اکنون برای تیم چلسی توپ می‌زند در جریان یک لایو اینستاگرامی گفته: سال‌های مهمی در ناپولی داشتم. آن دوران اتفاقات احساسی زیادی برای من رخ داد مانند حضور مادر و همسرم در رم، زمانی که ما در ورزشگاه المپیکو قهرمان جام حذفی شدیم. البته قهرمانی با چلسی در لیگ اروپا هم جزء بهترین خاطرات من محسوب می‌شود.
جورجینیو در تیم ناپولی و زیر نظر ساری دوران خوبی داشت و زمانی که ساری به چلسی رفت، این بازیکن ایتالیایی هم پیراهن چلسی را به تن کرد. او در این رابطه گفته: ساری یک مربی بی‌نظیر و در تاکتیک‌ها فوق‌العاده است. آن‌قدر به جزئیات اهمیت می‌دهد که جواب هر سوالتان را می‌داند. در ابتدا در چلسی مشکل داشتم اما حالا می‌توانم انگلیسی صحبت کنم و بیشتر ارتباط داشته باشم.
هافبک تیم ملی ایتالیا در پاسخ به سوالی مبنی بر بزرگترین پیشمانی در دوران فوتبالی‌اش گفت: در اولین فصلم در ناپولی تصمیم گرفتم به برزیل بروم و تفریحاتم را بگذرانم. به آن‌جا رفتم. تمرین نکردم و آن‌قدر به تغذیه‌ام اهمیت نمی‌دادم که از فرم خوبم خارج شده بودم و زمانی که به ناپولی برگشتم جایی در ترکیب اصلی نداشتم. دیگر رافا بنیتز به من اعتماد نداشت. او حق داشت و نفرات بهتری از من بودند که شایسته حضور در ترکیب اصلی بودند. اگر به گذشته برگردم به آن تعطیلات نمی‌روم.

1101