رهبر گروه رقص تابوت: عاشق بارسلونا و لیونل مسی هستم

رهبر گروه رقص تابوت: عاشق بارسلونا و لیونل مسی هستم

پایگاه خبری فوتبالی – یکی از افراد حاضر در ویدیوی معروف رقص تابوت اعلام کرده طرفدار مسی و بارسلونا است.
به گزارش فوتبالی، مدتی است که یک ویدیو مربوط به رقص با تابوت در مراسم درگذشت یک نفر، در فضای مجازی دست به دست می‌شود و حسابی مورد استقبال مردم قرار گرفته است. در این ویدیو چند مرد سیاه‌پوست در هنگام حمل تابوت شروع به اجرای حرکات موزون می‌کنند که این حرکات در ویدیوهای طنزی که کاربران در فضای مجایز می‌سازند مورد استفاده قرار گرفته است.
حال رسانه کادنا سر به سراغ بنجامین آیدو، رهبر این گروه (کسی که در تصویر پیش‌بندی قرمزرنگ دارد) رفته تا در مورد علاقه فوتبالی این فرد بپرسد.
آیدو می‌گوید: بازیکن مورد علاقه من مسی است و من عاشق او هستم. سبک بازی او و شیوه گلزنی‌اش را دوست داست. همه این مسائل به کنار، او خودخواه نیست و این مسئله بسیار مهمی است. من فوتبال دیدن و فوتبال بازی کردن را دوست دارم و یکی از سرگرمی‌های من است. من طرفدار بارسلونا هستم  و همه را در این تیم دوست دارم اما یک هوادار مسی هستم که بازیکنی بسیار بزرگ است.
آیدو درباره ویدیوی مشهور گروه خود در اینترنت گفته: عقیده من این است که باید مرگ را جشن گرفت. چرا؟ زیرا زمانی که یک انسان ما را ترک می‌کند مجبور می‌شویم به خاطر بیاوریم چه کارهایی در طول زندگی‌اش انجام داده است.
1101