تلویزیون خانه کریستیانو رونالدو بزرگ‌تر است یا لیونل مسی؟

تلویزیون خانه کریستیانو رونالدو بزرگ‌تر است یا لیونل مسی؟

پایگاه خبری فوتبالی - اگر به کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی در زمین فوتبال یک اینچ فضا بدهی، غوغا می کنند. به همین خاطر می توان گفت که برای این دو ابرستاره ، "ابعاد" و "اندازه" از ملموس ترین کلمات است.

به گزارش فوتبالی، در طول بحران شیوع کرونا، این دو ستاره فوتبال دنیا و خانواده هایشان تصاویری از خودشان در خانه در حال تماشای تلویزیون منتشر کرده اند. انتشار این تصاویر باعث شد تا برخی از هواداران از خودشان بپرسند که کدام یک از دو ستاره سالهای اخیر فوتبال جهان، تلویزیونی با ابعاد بزرگ تر را دارند؟

کریستیانو رونالدو خانه

در تصویر منتشر شده توسط جورجینا رودریگز، نامزد رونالدو به نظر می رسد که تلویزیون خانه ستاره پرتغالی در مادیرا، 75 اینچ سایز دارد. هر چند که مارک این تلویزیون مشخص نیست اما بعید است که ارزان باشد چرا که رونالدو اهل خریدهای گران است. قیمت چنین تلویزیونی در حال حاضر حدود پنج هزار یورو تخمین زده می شود.

اما تلویزیون لیونل مسی با مدل سامسونگ بزرگ تر است و ابعاد آن 85 اینچ تخمین زده می شود. قیمت این مدل در بازار حدود شش هزار یورو است. جالب این که در تصاویری که توسط هر دوی انها منتشر شده است، هر دو در حال تماشای فوتبال هستند.