بارسلونا به دنبال خرید مهاجم سوئدی سوسیه‌داد

بارسلونا به دنبال خرید مهاجم سوئدی سوسیه‌داد

پایگاه خبری فوتبالی - رادیو کادناسر گزارش داده است که الکساندر ایساک مهاجم 21 ساله سوئدی سوسیه داد نگاه بارسلونا را به خود جلب کرده است و در صورتی که کاتالان ها موفق به خرید لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر نشوند به سراغ خرید این مهاجم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، ایساک یکی از پدیده های فصل است اما هنوز به زمان نیاز دارد تا به شکوفایی برسد و از نظر بازی به ثبات برسد. او در این فصل 34 بازی داشته که 14 گل به ثمر رسانده و ستاره سوسیه داد در کوپا بود که در این مسابقات در هفت بازی هفت گل زد. او با وجود 190 سانتی متر قد، تکنیک خوبی دارد و به خوبی توپ را مدیریت می کند. همکاری او با بازیکنان دیگر باعث می شود تا به بازیکن باکیفیتی تبدیل شود.

ملی پوش سوئدی تا کنون 11 بازی برای تیم ملی کشورش داشته که چهار گل به ثمر رسانده و رقم فسخ قراردادش 70 میلیون یوروست. شاید تا قبل از کرونا این مبلغ معقول به نظر می رسید اما در حال حاضر بعید است که بارسا چنین مبلغی بپردازد. دورتموند بر اساس قرارداد می تواند در تابستان های 2021 ، 2022 و 2023 ، ایساک را با 30 میلیون یورو برگرداند در تابستان بعدی اما قیمت این مهاجم برای همه باشگاه ها شامل بارسلونا و دورتموند، 70 میلیون یوروست.