اتفاق عجیب در باشگاه پرسپولیس، بدون مدیرعامل، با 2 مدیرعامل!

اتفاق عجیب در باشگاه پرسپولیس، بدون مدیرعامل، با 2 مدیرعامل!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس اگر چه به صورت رسمی مدیرعامل ندارد اما به صورت غیررسمی، 2 مدیرعامل در این باشگاه در کنار یکدیگر مشغول کار هستند.

به گزارش فوتبالی، روزنامه فرهیختگان درباره آخرین شرایط مدیریتی پرسپولیس نوشته: سیدمهرداد هاشمی که یکی از اعضای هیات‌مدیره به شمار می‌رود این روز‌ها با سرپرست باشگاه ارتباط بسیار نزدیکی برقرار کرده و این رابطه باعث شده او هر روز ساعت 7 صبح در یکی از اتاق‌‌های مدیرعامل حضور پیدا کرده و امور مربوط به باشگاه را پیگیری کند.جالب‌تر اینکه در اتاق دیگر هم رسول‌پناه حاضر می‌شود و او هم برخی دیگر از کار‌ها را به دست می‌گیرد تا امور پرسپولیس با سرعت بیشتری انجام شود."

این روزنامه در ادامه گزارشش به این نکته اشاره کرده که 2 مدیر فعلی پرسپولیس در باشگاه به صورت مجزا برای خود جلسه برگزار می‌کنند و گا‌ها این اتفاق هم افتاده که هر 2 نفر به صورت همزمان در اتاق‌‌های خود با اشخاص مختلف تشکیل جلسه بدهند. 

طبق نوشته فرهیختگان تعاملات جالبی بین این دو مدیر صورت گرفته. گویا هاشمی از لحاظ مدیریتی چندان رسول‌پناه را قبول ندارد و معتقد است او تجربه لازم برای حضور در مدیریت ورزش و آن هم باشگاه پرسپولیس را ندارد. اما ظاهرا آنها توافق کرده‌اند که در ظاهر این رسول‌پناه باشد که به‌عنوان سرپرست باشگاه مشغول فعالیت شود ولی در تصمیم‌گیری‌‌ها و امور مربوط به باشگاه، هاشمی حرف آخر را بزند تا به نوعی زمینه را برای مدیریت خود در پرسپولیس آماده کند.

1984