کلوپ درباره ابتلای اسطوره لیورپول به کرونا: شوکه شدیم

کلوپ درباره ابتلای اسطوره لیورپول به کرونا: شوکه شدیم

پایگاه خبری فوتبالی – کلوپ درباره ابتلای کنی دالگلیش به کرونا صحبت کرد و احساس خود را در هنگام شنیدن خبر توصیف کرد.
به گزارش فوتبالی، چندی پیش اعالم شد کنی دالگلیش، اسطوره باشگاه لیورپول به کرونا مبتلا شده. سرمربی قرمزها، یورگن کلوپ به سایت رسمی لیورپول گفته: شوکه شدیم وقتی ۳ روز پیش برای اولین بار فهمیدیم کنی دالگلیش به کرونا مبتلا شده است. بازیکنان در گروه واتساپی این خبر را می‌فرستادند و همه می‌گفنتد وای!
کلوپ در ادامه گفت: احساسی که در آن موقع به شما دست می‌دهد با زمانی که متوجه شوید کسی که نمی‌شناسید مبتلا شده، بسیار متفاوت است. ناگهان به خودتان می‌گویید وای! یکی از ما مبتلا شده و دیوانه می‌شوید! همه ما این ویروس فاجعه‌بار را که در دنیا پخش شده می‌شناسیم اما این اولین باری بود که می‌فهمیدیم این ویروس روی اطرافیان ما تاثیر گذاشته است.
سرمربی تیم لیورپول در ادامه گفت: فرصت پیدا کردم تا به دختر دالگلیش پیامی بفرستم و با او صحبت کنم. او آرام و ریلکس نبود اما خوب بود و گفت همه‌چیز به خوبی پیش می‌رود.دو روز بعد هم خبر مرخضی دالگلیش از بیمارستان را شنیدیم که خبر بسیار خوبی بود. امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود. ما همه کنی را می‌شناسیم و او را دوست داریم. تنها می‌توانیم افکار مثبت و دعاهایمان را برای او بفرستیم.
دالگیش در حال حاضر دوران نقاهت خود را در خانه سپری می‌کند.

1101