توضیح فغانی درباره کرونا در استرالیا؛ حمایت دولت در روزهای قرنطینه

توضیح فغانی درباره کرونا در استرالیا؛ حمایت دولت در روزهای قرنطینه

پایگاه خبری فوتبالی-  مصاحبه اینستاگرامی خبرآنلاین با علیرضا فغانی یک نکته مهم غیرفوتبالی دارد. جایی که داور سرشناس کشورمان درباره روزهای کرونایی در استرالیا و حمایت دولت از مردم این کشور صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، فغانی گفته:" اول فروردین بود که قرنطینه اعلام شد و به ما اعلام کردند که فدراسیون 70 درصد نیروهایش را معلق اعلام کرده و تا آخر سال قراردادی یعنی آخر ژوئن تا آخر فصل دیگر پرداختی نخواهند داشت. برای اولین بار به خاطر مسائل مالی در این کشور غریب ترسیدم که به مشکل بخورم ولی چند روز بعد اعلام شد بسته حمایتی دولت به ما واریز شد"

او درباره جزئیات این بسته حمایتی هم توضیح داده:" اولین مبلغ حمایتی که دادند 750 دلار به هر خانواده دادند که مشکلی پیدا نکنند. بعد هم که سخنرانی نخست وزیر بود که همه کسانی که بیکار شدند از طریق کارفرما کمک دولت پرداخت می‌شود. برای کسانی که اجاره خانه می‌دهند یک سری فرم‌ها هست که اگر شرایط خیلی بحرانی داشتند این فرم‌ها را پر می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌شود. بانک‌ها به تمام کسانی که صاحب حساب بودند ایمیل زدند که تا شش ماه آینده نگران قسط‌ها نباشید و نیازی به پرداخت قسط نیست. اداره برق هم ایمیل زد که 20 دلار به این چندماه تخفیف داده است."

1984