بازیکنان پرسپولیس پیگیر لیست مازاد یحیی!

بازیکنان پرسپولیس پیگیر لیست مازاد یحیی!

پایگاه خبری فوتبالی- اغلب شاگردان یحیی گل‌محمدی سخت پیگیر هستند که از لیست سرمربی پرسپولیس باخبر شوند.

به گزارش فوتبالی به نقل از خبرورزشی،  در جلسه قبلی یحیی گل‌محمدی با مدیران باشگاه پرسپولیس از او خواسته شد اسامی نفراتی که برای فصل بعد خواهان ادامه حضورشان در تیم است را در اختیار باشگاه قرار دهد تا آن‌ها بتوانند باب مذاکره را برای تمدید قرارداد با نفرات مدنظر او باز کنند. سرمربی پرسپولیس از رسول‌پناه خواسته فعلاً تمام تمرکز خود را برای حفظ نفرات فعلی تیم بگذارد و برای خرید بازیکنان جدید عجله نکند چراکه فرصت برای جذب بازیکنان جدید زیاد است و او باید بر اساس نفراتی که ماندن‌شان در فصل بیستم قطعی شده، لیست نفرات مورد نظرش را اعلام کند. به نظر می‌آید فعالیت پرسپولیسی‌ها برای تمدید قرارداد با بازیکنان از هفته آینده آغاز شود تا آن‌ها در پایان فصل مشکلی در خصوص ادامه همکاری با نفرات فعلی نداشته باشند.
اما نکته جالب این است که بلافاصله این خبر پیچید و خیلی هم نزد بازیکنان پرسپولیس پرسروصدا شد. شنیدیم اغلب شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از باخبر شدن از ماجرا سخت پیگیر شدند که از لیست سرمربی پرسپولیس باخبر شوند. یکی از بازیکنان پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به ما گفت: «منتظریم ببینیم از هفته آینده از چه بازیکنانی برای تمدید قرارداد دعوت به عمل می‌آید و کسانی هم که دعوت نشوند بی‌تردید در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار دارند!»
البته بازیکنانی هم در پرسپولیس حضور دارند که پیش از بازگشت یحیی به این تیم قرارداد خود را با سرخپوشان تمدید کرده بودند. تکلیف این بازیکنان را هم باید طبق صحبت‌های جلسه قبلی، گل‌محمدی روشن کند. بعید نیست گل‌محمدی برخی از بازیکنانی که قرارداد خود را تمدید کرده‌اند را نخواهد!

7655