پیام جالب بنزما در مورد مثلث معروف «بی‌بی‌سی»

پیام جالب بنزما در مورد مثلث معروف «بی‌بی‌سی»

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما بازیکن فرانسوی رئال مادرید روز دوشنبه در صفحه اینستاگرام خود از شرکای سابقش در خط حمله رئال مادرید یعنی گرت بیل و کریستیانو رونالدو یاد کرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم فرانسوی رئال مادرید تصویری از خودش از مثلث هجومی معروف سالهای اخیر رئال مادرید معروف به " بی بی سی" منتشر کرد و در کنار بیل و رونالدو عکس گرفت و نوشت:" بی بی سی اسطوره ای."

مثلث بی بی سی مجموعا پنج فصل در رئال مادرید کنار هم بازی کردند که در این مدت 442 گل ثبت کردند (249 تا رونالدو، 105 تا بنزما و 88 تا بیل) و در طول این مدت تیم توانست سیزده جام شامل چهار چمپیونزلیگ ببرد.

در سال 2018 با جدایی رونالدو، مثلث هجومی رئال مادرید موسوم به بی بی سی از بین رفت. کریستیانو با 105 میلیون یورو راهی یوونتوس شد. از سویی گرت بیل نیز به احتمال فراوان در تابستان 2020 از رئال مادرید جدا می شود چرا که زیدان و مدیران هیچ تمایلی به ادامه همکاری با وی ندارند. از این جمع اما بنزما قراردادش را با رئال مادرید تا سال 2022 تمدید کرده است و بعید است که به این زودی ها از رئال برود.

مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال مادرید نیز برای این پست بنزما پیام گذاشت و به نوعی برای رونالدو، هم تیمی سابقش ابراز دلتنگی کرد.