آسنسیو: مهم است که در مقابل کرونا مسئولانه رفتار کنیم

آسنسیو: مهم است که در مقابل کرونا مسئولانه رفتار کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو آسنسیو هافبک مایورکایی رئال مادرید در مورد روزهای سخت مردم اسپانیا در مبارزه با کرونا پیامی در توییتر منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، آسنسیو که در حال ریکاوری از مصدومیت طولانی مدت خود است در صفحه توییترش نوشت:"همچنان برای همه ما روزهای مشکلی است. خیلی مهم است که به توصیه هایی که به ما می کنند گوش بدهیم و به شکل مسئولانه ای رفتار کنیم تا بتوانیم از زندگی دیگران مراقبت کنیم. درود بسیاری به تمامی کادر درمان می فرستم که به جنگیدن با ویروس ادامه می دهند و از تمامی افرادی تشکر می کنم که به شکل مستقیم و غیرمستقیم  به دیگران کمک می کنند. درود به همگی."

بازیکن مایورکایی آخرین روزهای درمان خود از مصدومیت شدیدش در آگوست 2019 را سپری می کند. او بعد از هشت ماه ریکاوری آماده است تا در بازگشت به تمرینات گروهی به تیم ملحق شود. آسنسیو این روزها در کنار برادرش ایگور در تمرینات گروهی شرکت می کند و امیدوار است که بتواند در صورت بازگشایی فصل بتواند به تیم خدمت کند. تعویق یورو به سال 2021 باعث شده است تا شانس حضور مارکو در این مسابقات هم به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند و او قطعا در زمان بازگشتش تلاش خواهد کرد تا نظر انریکه را به حضورش در لیست لاروخا جلب کند.