عباسی: نظرها درباره نیمه کاره ماندن لیگ متفاوت است

عباسی: نظرها درباره نیمه کاره ماندن لیگ متفاوت است

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا عباسی، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان سال ۹۸ را یکی از سال‌های خوب فوتبالی‌اش دانست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمدرضا عباسی در مورد شرایط این روزهای فوتبال ایران گفت: تعطیلی بازی‌ها اتفاق خوبی نیست و مجبوریم در خانه تمرین کنیم. البته چاره‌ای هم نیست و با این شرایط، برگزاری تمرین یا بازی‌ها ریسک بزرگی است. باید منتظر باشیم تا ببینیم بیماری کرونا چه زمانی ریشه‌کن می‌شود. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق تعطیلی بازی‌های لیگ برتر و نیمه کاره ماندن مسابقات است یا خیر، تأکید کرد: من در این زمینه صاحب‌نظر نیستم و باید دید مسئولان چه تصمیمی می‌گیرند. نظرها در مورد نیمه کاره ماندن لیگ برتر در فصل جاری متفاوت است و هر تیمی ممکن است از این موضوع سود یا ضرر ببیند. فعلاً که بیماری کرونا از بین نرفته و سازمان لیگ و فدراسیون هم تصمیمی اتخاذ نکرده‌اند. در حال حاضر واقعاً هیچ چیزی در مورد قطع یا ادامه دادن بازی‌های لیگ برتر قابل پیش‌بینی نیست.

هافبک ذوب‌آهن راجع به عملکردش در سال 1398 گفت: پارسال یکی از سال‌های خوب فوتبالی‌ام بود و امیدوارم سال 99 برایم بهتر از سال گذشته باشد.

عباسی در مورد حضور رادولوویچ در ذوب‌آهن هم خاطرنشان کرد: رادولوویچ مربی خوبی است که در کارش جدی است و شرایط تیم ما با این مربی بهتر شده است. امیدوارم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم.

7413