حدادی فر: هم تمرین می کنیم هم تحت کنترلیم

حدادی فر: هم تمرین می کنیم هم تحت کنترلیم

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان ذوب آهن شایعاتی که در مورد عدم تمرین بازیکنان این تیم وجود دارد را تکذیب می کند.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، در روزهای اخیر شایعه شده چون رادولویچ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بعد از تعطیلات لیگ به کشورش سفر کرده است، تمرینات این تیم نه به صورت ویدئویی برگزار می شود و نه بازیکنان از تمرین های خود ویدئو می فرستند.

 

با این حال قاسم حدادی فر این خبر را تکذیب می کند: چنین چیزی درست نیست. درست است که سرمربی ما در ایران نیست اما آقای حسن استکی و صلصالی تمرینات ما را کنترل می کنند و هروز برای ما برنامه تاکتیکی جدید می فرستند.

 

او ادامه داد: هم تمرینات ما و هم وزن و رژیم های غذایی ما کاملا تحت کنترل است و اینکه گفته می شود در این مدت کنترلی روی بازیکنان ذوب آهن نیست حرف اشتباهی است.

 

کاپیتان ذوب آهن در مورد شرایط برگزاری لیگ می گوید: واقعا شرایط سخت است و در این شرایط به نظر من هرتصمیمی گرفته شود حواشی وحشتناکی در فوتبال به وجود می آورد. به نظر من مدیران فدراسیون فوتبال باید منتظر تصمیم مراجع بین المللی مثل فیفا یا AFC باشند و آنها برای فوتبال ما یک تصمیم واحد بگیرند.

 

حدادی فر در مورد تکلیف قهرمان لیگ در صورت برگزار نشدن بازی ها هم می گوید: همین است که من می گویم، هر تصمیمی گرفته شود تبعات زیادی خواهد داشت و من فکر می کنم فدراسیون فوتبال در صورت برگزار نشدن بازی ها باید منتظر تصمیم واحد مراجع بین المللی باشد تا از حواشی احتمالی جلوگیری کند.

9697