تولد پویول و ارتباط ویژه با ماجراهای عادل فردوسی‌پور و شبکه سه

تولد پویول و ارتباط ویژه با ماجراهای عادل فردوسی‌پور و شبکه سه

پایگاه خبری فوتبالی- امروز تولد بازیکنی است که در سرنوشت عادل فردوسی‌پور در شبکه سه بی تاثیر نبوده است.

به گزارش فوتبالی، کارلس پویول اسپانیایی امروز 42 ساله خواهد شد. او یکی از چهره‌های سرشناسی بود که قرار بود مهمان ویژه برنامه جام جهانی 2018 شود. برنامه‌ای که عادل فردوسی‌پور تهیه کنندگی‌اش را به عهده داشت

در شرایطی که پیش از کارلس پویول، ساموئل اتوئو مهمان برنامه عادل شده بود، برنامه روز 30 خرداد سال 97، بدون حضور پویول روی آنتن رفت. خبرگزاری مهر درباره آن روز خاص نوشته:" با شروع برنامه امروز مشخص شد که فردوسی پور با مدیران صدا و سیما بر سر حضور این میهمان خود به اختلاف خورده است. "

در هر حال نه تنها خبری از پویول در استودیوی ویژه برنامه جام جهانی 2018 هم نشد بلکه عادل فردوسی‌پور هم جلوی دوربین نیامد هر چند او نهایتا در ساعت 22:15 شب با قیافه‌ای ناراحت جلوی دوربین قرار گرفت و خطاب به بینندگان برنامه‌اش گفت:" قرار بود پویول به برنامه ما بیاید و الان هم در هتل است. باوجود تلاشهای زیاد امکان حضورش در برنامه ما فراهم نشد. فقط می توانم بگویم متاسفم و از این بابت عذرخواهی می کنم."

ماهها بعد و وقتی در اسفند 97، اجازه پخش برنامه نود داده نشد، سایت فرارو در گزارشی به این نکته اشاره کرد که یکی از دلایل اختلاف عادل با فروغی مدیر شبکه سه به خاطر داستان پویول بوده. به نوشته این سایت، در آن زمان(خرداد 97) گفته می‌شد یکی از دلایل مخالفت با حضور پویول در تلویزیون شکل و شمایل او و مو‌های بلندش بوده که با خط قرمز‌های مدیران شبکه سه همخوانی نداشته است که خود شبکه سه این ماجرا را از قول شخصی به نام ناتان قبادی که واسطه حضور ستاره های خارجی در ایران بود، تکذیب کرد.

 البته بعد‌ها گفته شد صداوسیما به دلایل صرفا جویی اقتصادی این کار را کرده اما برخی گزارش‌ها از این حکایت داشت که دعوت پویول به برنامه 2018 اساسا هیچ خرجی برای صداوسیما نداشته و اسپانسر او را به ایران آورده است.

1984