پوگبا: برادرم گفت از منچستر یونایتد برو

پوگبا: برادرم گفت از منچستر یونایتد برو

پایگاه خبری فوتبالی – بالاخره پوگبا درباره غیبت خود در منچستر به حرف زدن پرداخت.
به گزارش فوتبالی، پل پوگبا در گفت و گو با پادکست سایت منچستر یونایتد درباره پیوستنش به یوونتوس در ابتدای شروع فوتبال گفته: برادرم که یک طرفدار تیم منچستر یونایتد است زمانی که من بازی نمی‌کردم و بسیار عصبانی بود به من گفت تو می‌توانی در این تیم بازی کنی. اگر آن‌ها تو را نمی‌خواهند به تیم دیگری برو تا آن‌ها تو را ببینند. مادرم همیشه به من می‌گفت به جای دیگری برو اما برگرد. او همیشه با من این‌گونه حرف می‌زد. چیزی شبیه به «می‌بینیم چه خواهد شد!» مادرم می‌گفت تو برمی‌گردی. نگران نباش. تو به منچستر بر می‌گردی.
پوگبا در سال ۲۰۱۶ به منچستر یونایتد در زمانی که خوزه مورینیو سرمربی بود به این تیم برگشت. او می‌گوید: بله. زمانی که برگشتم بسیار خوشحال بودم. من کارم را تمام نکرده بودم و رفته بودم. برای تمام کردن آن کار برگشتم به جایی که آن را شروع کردم. حالا یکی بازیکن موفق و تایید شده بودم نه یک بازیکن جوان.
پوگبا درباره غیبت خود گفت: من اینجا هستم و تمام فکر تمرین به همراه تیم است. شما فکر بدی خواهید داشت اما تا به حال چنین اتفاقی در دوران حرفه‌ای من رخ نداده، بنابر این من برداشت خوبی دارم. تشنه‌ترم و عطش دارم تا برگردم و کارم را انجام دهم. این مسئله نشان می‌دهد چقدر فوتبال را دوست دارم.

1101