جام پلی‌استیشن برای کمک به بیماران کرونایی

جام پلی‌استیشن برای کمک به بیماران کرونایی

پایگاه خبری فوتبالی- شب عید نوروز ٩٩ بود که شجاع خلیل‌زاده و سروش رفیعی دو ستاره تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با حضور در برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما از کری‌خوانی‌های خود در اینستاگرام سخن گفتند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه شهروند، در آن برنامه این دو ستاره که رفاقت نزدیکی هم با یکدیگر دارند، قرار گذاشتند یک جام پلی‌استیشن برگزار کنند. آنها روی آنتن زنده تلویزیون تصمیم گرفتند با راه‌اندازی این جام مبلغی را از فوتبالیست‌ها بگیرند و درنهایت مبالغ جمع‌شده برای کمک به امور خیریه اهدا شود. حالا اما درشرایطی که کشور ما درگیر بیماری کرونا شده، عزم ستاره‌های فوتبال در این خصوص جدی‌تر شده است.

خلیل‌زاده و رفیعی که جزو بازیکنان پرطرفدار فوتبال ایران محسوب می‌شوند، قصد کردند چندنفر از رفقای فوتبالی و مشهور خود را هم در این امر شریک کنند. در این راستا، آنها تاکنون علی کریمی‌ هافبک توانمند استقلال را هم وسط گود آوردند و از او کمک گرفتند تا بتوانند امور مربوط به برگزاری این جام پلی‌استیشن خیریه را جلو ببرند. از این‌رو با توجه به اینکه قرار است مراحل برگزاری این جام پلی‌استیشن توسط دست‌اندرکاران فوتبال برتر به‌طور کامل تصویربرداری و از این برنامه فوتبالی شبکه سه پخش شود، ستاره‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان قصد دارند سرشناس‌ترین دوستان فوتبالی خود را شریک کنند. از این‌رو آنها تاکنون با نفراتی مثل سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی گنجی و سردار آزمون صحبت کردند و قرار است این سه لژیونر در اولین فرصتی که بتوانند در ایران حضور پیدا کنند، خبر بدهند. همچنین احتمالا یک یا دو فوتبالیست استقلال و پرسپولیس هم اضافه می‌شوند تا این تورنمنت جالب برگزار شود.

هزینه ورودی جام برای مبارزه با کرونا

طبق هماهنگی‌های انجام‌شده قرار است هرکدام از ستاره‌های فوتبال که در این جام شرکت می‌کنند، مبلغی ثابت را پرداخت کنند و درنهایت این مبلغ به‌طور کامل صرف امور خیریه و به‌خصوص مبارزه با کرونا شود.

اقدام گروهی فوتبالیست‌ها همراه با کمک‌های انفرادی

در روزهایی که ستاره‌های ورزش ایران هرکدام به صورت جداگانه اقدامات موثری را در راستای مبارزه با کرونا در شهرهای مختلف انجام می‌دهند، انجام چنین کار گروهی از جانب فوتبالیست‌ها می‌تواند قابل توجه باشد. فوتبالیست‌هایی که حالا قصد دارند تفریح معمول‌شان را به یک چالش بکشند و نه‌تنها برای سرگرمی فوتبال‌دوستان اقدامی انجام دهند، بلکه کمک هزینه‌ای را نیز برای شکست‌دادن کرونا در ایران جمع‌آوری و صرف امور خیریه کنند.

1984