ستاره سابق فوتبال ایتالیا سرطان لوزالمعده را شکست داد

ستاره سابق فوتبال ایتالیا سرطان لوزالمعده را شکست داد

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوکا ویالی ستاره سابق سمپدوریا در مصاحبه با نشریه ایتالیایی لارپابلیکا اعلام کرد که پس از 17 ماه درمان توانست سرطان لوزالمعده را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی، ویالی در مورد شرایط خودش گفت :" حالم خوب است. در دسامبر 17 ماه شیمی درمانی به پایان رسید. دو دوره به مدت های هشت و نه ماه را پشت سر گذاشتم. سخت بود. برای فرد سرسختی مثل من هم از نظر بدنی و روحی خیلی مشکل بود. آزمایش ها نشانه هایی از بیماری نشان نمی دهند و حالم خوب شده است. خوشحالم. بازگشت سلامتی ام به این معنی است که دوباره می توانم به آینه نگاه کنم و بلند شدن موهایم را ببینم. دیگر نیازی نیست که برای خودم با مداد، ابرو بکشم. از این حیث در مقایسه با خیلی های دیگر خوش شانس بودم."

وی در مورد بحران کرونا در دنیا هم صحبت کرد:" وقتی فکر می کنم که برخی مجبور هستند که تنها در بیمارستان ها لحظات پایانی خود را سپری کنند و عزیزانشان نمی توانند در کنارشان باشند، خیلی ناراحت می شوم. حتی نمی توان برایشان مراسم یادبود برگزار کرد. این ترسناک است. این بحران از نظر احساسی، روحی و اقتصادی روی این کشور تاثیر بدنی خواهد گذاشت."

ویالی 55 ساله در فینال جام باشگاه های اروپای 1992 در ترکیب سمپدوریا مقابل بارسلونا نیز حضور داشت.