تشکر ویژه لیونل مسی از قهرمانان ناشناس دوران قرنطینه

تشکر ویژه لیونل مسی از قهرمانان ناشناس دوران قرنطینه

 پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در اینستاگرام از تمامی قهرمانان ناشناس دوران قرنطینه و شیوع کرونا تشکر کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی در پیامی نوشته است:" دیروز هفته جهانی کارکنان حوزه سلامت به اتمام رسید و در کنار یونیسف می خواهم تشکر عمیق خود را برای تمامی افرادی بفرستم که در این زمینه نقش دارند."

مسی قرنطینه

مسی همیشه در کارهای خیر نقش داشته است و بدین ترتیب می خواست از کارکنان حوزه درمان تشکر کند و نوشت:" قهرمان های ناشناسی که روزهایی طولانی و شب هایی دور از خانه را داشته اند که تلاش می کنند تا زندگی ما را از ویروس کووید - 19 نجات بدهند. در ادامه صرفنظر از هر چیزی، باید از رفتار بی نظیر انها تشکر کنم که مراقب زنان باردار، دختران و پسران و نوجوان ها هستند."

از سویی دیگر بازیکن بارسلونا تصویری احساسی از کادر بیمارستان منتشر کرده که با استقبال خوبی هم مواجه شده است. شماره 10 بارسلونا این روزها به همراه خانواده اش در کاتالونیا در قرنطینه به سر می برد. لیگ فوتبال اسپانیا نیز مثل خیلی از لیگ های دیگر متوقف شده است و مشخص نیست که چه زمانی مسابقات دوباره از سر گرفته خواهند شد و لئو چه زمانی دوباره می تواند کنار هم تیمی هایش تمرین کند.