منچسترسیتی در یک قدمی خرید مدافع 20 ساله فرانسوی

منچسترسیتی در یک قدمی خرید مدافع 20 ساله فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - اگر محرومیت دو ساله منچسترسیتی از حضور در مسابقات اروپایی پابرجا بماند، تیم انگلیسی مجبور است که با هزینه های کمتر و بازیکنان کمتر شناخته شده ترکیبش را ببندد و حالا دیلی اکسپرس گزارش داده است که تیم گواردیولا نگاهش را به سمت بوباکار کامارا جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی المپیک مارسی یکی از پدیده های فصل لیگ فرانسه بوده است که توان حضور در خط هافبک را دارد و نقشی کلیدی در قرار گرفتن تیمش در رتبه دوم لیگ دارد. تیم فرانسوی برای مقابله با ویروس کرونا نیاز به فروش برخی ستارگانش دارد تا از نظر مالی به مشکل نخورد و کامارا می تواند یکی از گزینه ها باشد.

مطبوعات انگلیس گزارش داده اند که قیمت کامارا برای منچسترسیتی خیلی معقول خواهد بود چرا که آنها برای جذب این مدافع باید فقط 31.8 میلیون یورو هزینه کنند. این مدافع سنگالی الاصل به نظر می رسد که آینده درخشانی پیش روی خود دارد و حضور در منچسترسیتی می تواند یک گام بزرگ در دوران فوتبالش به شمار برود.

کامارا 20 ساله در همه رده های سنی برای فرانسه بازی کرده است و هیچ بعید نیست که در صورت حضور در منچسترسیتی و درخشش در این تیم شانس حضور در لیست دشان برای یورو 2021 را نیز به دست بیاورد.