کاسیاس میان دو پیام‌رسان معروف جنگ راه انداخت

کاسیاس میان دو پیام‌رسان معروف جنگ راه انداخت

پایگاه خبری فوتبالی - در میانه بحران شیوع کرونا در اسپانیا یکی از بحث ها در میان مردم این کشور این است که کدام یک از اپلیکیشن های پیام رسان مناسب تر هستند و می توان از انها بهتر استفاده کرد.

به گزارش فوتبالی، این بحث ها در حالی شدت گرفته است که گفته می شود دولت اسپانیا از واتسپ خواسته تا جلوی پخش پیام هایی که در مورد ناتوانی انها در کنترل ویروس کرونا زده می شود را بگیرد. در شایعاتی که پخش شده، گفته می شود که واتسگ و فیسبوک سعی می کنند که پیام های ضد دولت اسپانیا در مورد کرونا را سانسور کنند. این در حالیست که واتسپ اخیرا در وبسایتش اعلام کرده است که این شبکه اجتماعی در تلاش است تا جلوی پخش اطلاعات اشتباه در مورد کرونا را  بگیرد. در بیانیه واتسپ آمده بود:"افزایش قابل توجهی را در تعداد بازنشر پیام هایی مشاهده کرده ایم که از نظر برخی کاربران به معنی نشر اخبار اشتباه در مورد کرونا است. با توجه به این که به پخش درست اخبار اعتقاد داریم، سعی می کنیم که جلوی این مسئله را بگیریم."

در چنین شرایطی برخی کاربران اسپانیایی به هم توصیه می کنند تا پیام رسان "تلگرام" را نصب کنند، نرم افزاری که از نظر برخی کاربران امن تر است و چت هایشان در ان جا خصوصی تر می ماند. در میانه همه این جنجال ها ایکر کاسیاس دروازه بان اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا که برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال اسپانیا ابراز آمادگی کرده در صفحه توییترش با بیش از 9 میلیون دنبال کننده این سوال را مطرح کرده است:" تلگرام، واتسپ یا هیچ کدام؟" در حال حاضر واتسپ با بیش از 81 درصد آرا اول است، تلگرام 10 درصد رای آورده و گزینه هیچ کدام نیز در حدود 9 درصد.