افشاگری جالب فردیناند از داستان پیوستن کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد

افشاگری جالب فردیناند از داستان پیوستن کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – ریو فردیناند افشا کرده رونالدو با حرکاتش در بازی مقابل منچستر باعث شده تا همه در باشگاه منچستر یونایتد به فکر امضای قرارداد با او باشند.
به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد در تابستان ۲۰۰۳ یک بازی دوستانه مقابل اسپورتینگ لیسبون انجام داد و آن بازی باعث شد تا فرگوسن به فکر خرید رونالدو بیفتد. ریو فردیناند در جریان گفت و گوی خود با کمپین کوپا ۹۰ و فیفا ۲۰ گفته: مقابل اسپورتینگ لیسبون در سال ۲۰۰۳ بازی داشتیم و زمانی که بین دو نیمه به رختکن آمدیم جان اوشی که یار مستقیم رونالدو بود نیاز به یک کپسول اکسیژن داشت. اوشی روی صندلی نشسته بود و نفس نفس می‌زدم. به او گفتیم به رونالدو نزدیک شود تا حریف نتواند کاری انجام دهد اما او حتی نمی‌توانست به ما پاسخ دهد.
فردیناند در ادامه گفت: من، پل اسکولز و نیکی بات شگفت زده و متحیر بودیم و از نمایش رونالدو جوری به وجد آمده بودیم که گفتیم باید با این بازیکن قرارداد امضا کرد. بعد از بازی و در حدود یک ساعت و نیم بعد پیش مربی رفتیم و آن‌ها گفتند همین حالا در حال امضای قرداد با رونالدو هستند.
به این ترتیب رونالدو از ابتدای فصل ۰۴-۲۰۰۳ به منچستر پیوست ودر ۶ فصل حضور در این تیم توانست به افتخاراتی چون قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان برسد.

1101