مناظره دل‌پیه‌رو و دیبالا در اینستاگرام: کدام گل بهتر بود؟

مناظره دل‌پیه‌رو و دیبالا در اینستاگرام: کدام گل بهتر بود؟

پایگاه خبری فوتبالی – دیبالا و دل‌پیه‌رو در یک لایو اینستاگرامی به بحث و گفت و گویی جالب درباره بهترین گلشان در پیراهن یوونتوس پرداختند.
به گزارش فوتبالی، دل‌پیه‌رو در ابتدا به دیبالا گفت: باید یک چالش ضربه ایستگاهی مقابل بوفون انجام دهیم. ۱۰ ضربه با پای راست و ۱۰ ضربه با پای چپ. فکر می‌کنم گلی که اخیرا و در ماه گذشته مقابل اینترمیلان زدی بهترین بود زیرا بسیار پیچیده بود. در بقیه گل‌هایت از تکنیک بیشتر استفاده شد اما این گل، یک گل کامل بود.
دیبالا به این ادعا پاسخ داد: شاید این گونه بود. فکر نمی‌کنم سمیر هندانوویچ از من انتظار ضربه زدن در اولین مرحله را داشت. خیلی اتفاق بدی بود که نتوانستم این گل را با هواداران جشن بگیرم. بدون آن‌ها فضا متفاوت بود.
دل‌پیه‌رو درباره بهترین گل خود از ضربه ایستگاهی گفت: گلی که در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید زدم، مقابل بولونیا، گلی که به زنیت زدم یا حتی گلی که در برنابئو به ثمر رساندم و بازی ۲-۰ شد بهترین بودند.
دیبالا در پاسخ گفت: از لحاظ اهمیت گلی که به اتلتیکو زدم از همه بهتر بود زیرا با آن گل برنده شدیم و زمان کمی برای تصمیم گیری داشتم. پیانیچ به من گفت ضربه را زمینی بزنم اما من تا جایی که می‌توانستم بلند زدم و اوبلاک چنین تصوری نداشت.
دی‌بالا درباره ابتلایش به کرونا گفت: من نشانه‌ها را برای مدت بیشتری نسبت به نامزدم داشتم. تمریناتم را متوقف کردم و دکترها برایم ویتامین فرستادند. خوشبختانه نسبت به چند روز گذشته بهترم. منتظرم تا پاسخ جدیدترین تست‌هایم بیاید.

1101