چیچاریتو: برایم عجیب است که حقوق من این قدر از پزشکان بیشتر است

چیچاریتو: برایم عجیب است که حقوق من این قدر از پزشکان بیشتر است

پایگاه خبری فوتبالی - چیچاریتو هرناندز بازیکن مکزیکی اسبق منچستریونایتد و رئال مادرید اعتراف صادقانه ای را در مورد شرایطش داشت.

به گزارش فوتبالی، چیچاریتو پس از ترک سویا در زمستان گذشته به علت شیوع ویروس کرونا هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش لس آنجلس گالکسی بازی کند. این مهاجم فعلا دوران قرنطینه را در کشورش مکزیک سپری می کند اما در مصاحبه با مدیو تیمپو حرفهای جالبی در مورد پزشکان زده است:" برایم عجیب است که این همه پول به من برای انجام یک رشته ورزشی می پردازند اما افرادی مثل پزشکان و دانشمندان که در تلاش هستند تا درمانی برای چیزی پیدا کنند که دنیا را متوقف کرده است، درآمد مالی زیادی ندارند."

چیچاریتو در مورد شرایط این روزهای خود در قرنطینه هم صحبت کرد:" برای من، همسرم سارا و فرزندم نواه  که مدام در تحرک هستیم، زندگی ایستا و بی تحرک چندان هم مشکل است. نواه 9 ماهه است و بالاخره ریتم خواب مناسبش را پیدا کرده است. سعی می کنیم که با شرایط کنار بیاییم. چاره ای جز کنار امدن با قرنطینه نداریم. سعی می کنم به دیگران کمک کنم و از این شرایط عبور کنیم."

مهاجم اسبق وستهام و سویا همچنین ابراز آمادگی کرد که فوتبال هر چه زودتر دوباره از سر گرفته شود هر چند که گفت در این باره عجله ای ندارد.