شوخی جالب راموس با رگیلون پس از رونمایی از نامزدش

شوخی جالب راموس با رگیلون پس از رونمایی از نامزدش

پایگاه خبری فوتبالی - در ساعات اخیر سرجیو رگیلون مدافع چپ رئال مادرید که قرضی به سویا رفته از رابطه اش با مارتا دیاز مدل اسپانیایی رونمایی کرده است. البته نکته این جاست که این زوج چند سالی است که با هم در جاهای عمومی حاضر می شوند و عملا همه از رابطه آنها خبردار بودند.

به گزارش فوتبالی، در ساعات اخیر بازیکن قرضی رئال مادرید تصویری از خودش و نامزدش در اینستاگرام منتشر کرده و از رابطه اش با مارتا خبر داده است اما سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید با این ماجرا شوخی جالبی داشته است. کاپیتان رئال مادرید برای وی نوشته است:" انگار تنها کسی که از این رابطه خبر نداشته، خودت بوده ای!"

رگیلون و راموس فصل گذشته با همدیگر در رختکن رئال مادرید حضور داشتند و به نظر می رسد که رابطه خوبشان از همان جا شکل گرفته است. نکته این جاست که رگیلون سال گذشته نیز با مارتا در مراسم ازدواج راموس شرکت کرده بود. کاپیتان رئال مادرید تنها کسی نبود که برای رگیلون در مورد این پست پیام گذاشت. فدریکو والورده، تیبو کورتوا و اولیور تورس نیز برای مدافع چپ اسپانیایی پیام هایی در مورد این پست منتشر کردند.

رگیلون با انتشار تصویری از خودش و مارتا دیاز نوشته بود:" بالاخره می توانم به صورت رسمی چیزی را اعلام کنم که خیلی هایتان در موردش مشکوک بدید. امروز می خواهم یکی از مهمترین اشخاص زندگی ام را به شما معرفی کنم. دوستت دارم دختر خانم."