فشار اوپامکانو برای نهایی کردن انتقالش به رئال مادرید

فشار اوپامکانو برای نهایی کردن انتقالش به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - زیدان از مدیران رئال مادرید خواسته تا کار خرید دایو اوپامکانو مدافع میانی 21 ساله لایپزیش را نهایی کنند.

به گزارش فوتبالی، مدافع فرانسوی تا سال 2021 با لایپزیش قرارداد دارد و همین مسئله خریدنش را آسان می کند چرا که اگر تیم آلمانی در تابستان آینده اجازه جدایی را صادر نکند، دایو در تابستان  2021 ، بازیکن آزاد محسوب خواهد شد و می تواند به صورت رایگان جدا شود.

اوپامکانو در سن 21 سالگی فکر می کند که حضور در رئال مادرید می تواند گزینه ایده آلی  برایش باشد. وکیل او و تونی کروس مشترک است و از سویی جو فرانسوی رختکن رئال مادرید با حضور بازیکنانی نظیر بنزما، مندی و واران به سود  مدافع لایپزیش خواهد بود. دستمزد فعلی اوپامکانو در لایپزیش سالی 2 میلیون یوروست که رئال مادرید حاضر است که مبلغ بسیار بالاتری را به او پیشنهاد بدهد و نظرش را جلب کند. این مدافع اخیرا پیشنهادهایی که برای تمدید با لایپزیش دریافت کرده را رد کرده است تا شانس پیوستنش به رئال مادرید بیشتر شود.

لایپزیش با وجود آن که شرکت ردبول را به عنوان حامی مالی پشت سر خود دارد اما آنها نیز از بحران ویروس کرونا در امان نمانده اند و از فروش ستارگانشان برای بهبود شرایط مالی استقبال می کنند که اوپامکانو می تواند یک گزینه ایده آل به شمار می رود. اخیرا مارکوس کروشه مدیر ورزشی باشگاه لایپزیش نیز احتمال جدایی مدافع فرانسوی را رد نکرده است. اسپورت کاتالونیا اخیرا ادعا کرده است که بارسا هم شرایط خرید اوپامکانو را دنبال می کند.