جعفری: کرونا نبود فولاد جزو سه تیم اول بود /بیشتر از همه ما ضرر کردیم

جعفری: کرونا نبود فولاد جزو سه تیم اول بود /بیشتر از همه ما ضرر کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست فولادخوزستان گفت: کادرفنی تمرینات روزانه بازیکنان را چک می‌کند و آن‌را زیر نظر دارد تا از نظر بدنی عقب نیفتیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، فرزاد جعفری مدافع راست تیم فولاد خوزستان درباره وضعیت این روزهای خودش در قرنطینه گفت: راستش تمام زندگی ما فوتبال است و اینکه یک ماه است نه فوتبال دیده‌ایم و نه می‌توانیم بازی کنیم عذاب‌آور است،  به هر حال اتفاقی است که جهان را درگیر کرده است. ما هم تمریناتمان را در خانه انجام می‌دهیم، برنامه تمرینی را کادرفنی می‌دهد و مدام گزارش انجام را از بازیکنان می‌گیرند.

وی درباره ضرر فولاد از ویروس کرونا گفت: من فکر می‌کنم بیشترین ضرر را تیم ما کرده، ما با حضور بازیکنانی که در نیم فصل اضافه شدند در بهترین فرم بودیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم سه برد متوالی را بیش‌تر کنیم. اعتقاد من این است اگر این مسائل وجود نداشت و بازی‌ها طبق برنامه انجام می‌شد اکنون ما جز سه تیم بالای جدول بودیم. 

جعفری درباره ادامه مسابقات نیز گفت: همه ما از این دوری ناراحتیم اما نباید سلامتی جامعه را فدای فوتبال کنیم. در هر مسابقه فوتبال نزدیک به ۲۰۰ نفر عامل به طور مستقیم و ۳۰۰ نفر به‌طور تقریبی غیر مستقیم به مانند مسئولان هتل، فرودگاه، راننده و ... درگیر می‌شوند، آیا ضمانتی وجود دارد که هیچ مشکلی به وجود نیاید؟ به هرحال باید یک فکر اساسی بکنند و راه‌ حلی انتخاب کنند که هیچ تیمی ضرر نکند. سلامت جامعه در اولویت است و امیدوارم هرچه زودتر شر این ویروس از جهان برود تا در آرامش به مسابقات بپردازیم. نیاز است هر تیم سه هفته الی چهار هفته تمرینات داشته باشد تا به وضعیت ایده‌آل برسد.

جعفری همچنین در مورد شاگردی نکونام در این فصل نیز گفت: آقا جواد آینده مربی‌گری ایران است، سال‌ها در لالیگا و لیگ‌های دیگر حضور داشته و تجربیات خود را به همه بازیکنان منتقل می‌دهد. اینکه شاگرد ایشان هستیم یک افتخار است و فولاد با حضور ایشان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

مدافع راست فولاد در انتها نیز گفت: باید یک تشکر ویژه از کادر درمانی داشته باشیم که غیرتمندانه در این مدت برای سلامتی تلاش کردند، بیشتر از گذشته قدرشان را می‌دانیم و ممنونشان هستیم.

7655