مدافع تیم ملی فرانسه درباره فینال جام جهانی ۲۰۰۶: تا ۲ سال با زیدان قهر بودم

مدافع تیم ملی فرانسه درباره فینال جام جهانی ۲۰۰۶: تا ۲ سال با زیدان قهر بودم

پایگاه خبری فوتبالی – ویلی سانیول اعلام کرده تا ۲ سال پس از فینال جام جهانی ۲۰۰۶ با زیدان قهر بوده و صحبتی با او انجام نمی‌داده است.
به گزارش فوتبالی، در بازی فینال جام جهانی ۲۰۰۶ اتفاقی عجیب در وقت‌های اضافه رخ داد. در حالی که دو تیم ایتالیا و فرانسه با تساوی ۱-۱ چشم انتظار رسیدن ضربات پنالتی بودند زیدان با یک ضربه سر به سینه ماتراتزی کوبید و از بازی اخراج شد. آن دیدار با برتری تیم ملی ایتالیا در ضربات پنالتی به پایان رسید اما بسیاری اعتقاد دارند اگر زیدان از بازی اخراج نمی‌شد این تیم می‌توانست قهرمان جهان شود.
ویلی سانیول، مدافع تیم ملی فرانسه در یک گفت و و با رادیو مونته کارلو حرف‌های جالبی درباره آن دیدار زده است. او گفته: پس از دایان بازی و در رختکن زیدان از همه ما عذرخواهی کرد اما من عذرخواهی او را نپذیرفتم و نمی‌خواستم با او حرف بزنم. زمان درستی نبود و فضای افسرده‌ای حاکم بود. به دستشویی رفتم و در ۱۰ دقیقه ۲۵۰ سیگار کشیدم. تا ۲ سال هم با زیدان هیچ صحبتی نکردم. در سال ۲۰۰۸ و زمانی که می‌خواستم ازدواج کنم همسرم به من گفت او را دعوت کنم. من هم با او تماس گرفتم و در یک وعده غذایی صبحگاهی با هم صحبت خوبی انجام دادیم.

1101