رئیس هیات مدیره ستارگان ورامین: شمس باید در حیطه وظایفش حرف بزند

رئیس هیات مدیره ستارگان ورامین: شمس باید در حیطه وظایفش حرف بزند

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس هیات مدیره باشگاه ستارگان ورامین گفت: صحبت‌های حسین شمس در برنامه 2020 جانبدارانه بود.

به گزارش فوتبالی به نقل از فارس، حسین علی اعلاء در گفت و گویی در مورد عملکرد تیم فوتسال ستارگان ورامین در سال گذشته اظهار داشت: سال گذشته در شرایطی این تیم را تحویل گرفتیم که فاصله بسیار کمی تا شروع مسابقات داشتیم و سایر تیم‌ها اردوهای خود را برگزار کرده بودند اما باشگاه ستارگان تازه درحال نقل و انتقالات بازیکن بود.

وی افزود: به لطف خدا و با پشتیبانی ارگان‌ها و نهادها و خصوصاً ورزش دوستان در منطقه دشت ورامین توانستیم یک کار تیمی زیبا را انجام دهیم و با توجه به نداشتن زمان مناسب غیرت ورزشی بازیکنان اقتضاء کرد که در بازی‌های  لیگ برتر خوب ظاهر شوند. انصافا با حضور در نیمه نهایی نتیجه خیلی خوبی کسب کردند و در لیگ برتر امسال هم همین هدف را دنبال می‌کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه ستارگان ورامین در خصوص اظهارات حسین شمس در رابطه با صدور آرای کمیته انضباطی در  مرحله پلی اف لیگ برتر فوتسال و در دیدار ستارگان با شهروند ساری گفت: حسین شمس از پیشکسوتان عرصه فوتسال و عضو کمیته فنی است و برای من قابل احترام است.

وی افزود: شایسته است وی شان و شئون خود را در اظهار نظر خارج از حیطه وظایفش رعایت کند. آن هم نظرات جانبدارانه که سبب بر هم زدن آرامش باشگاه‌ها می‌شود. بهتر است که او در چارچوب وظایف تعریف شده خودش عمل کند و بداند کمیته انضباطی مستقل و بر اساس قرائن و شواهد موجود تصمیم خواهد گرفت.

این مسئول باشگاه ستارگان ورامین تاکید کرد: شتاب زدگی و بدون در نظر گفتن حقیقت موضوع در خصوص بازی دو تیم می‌‌‌‌‌تواند باعث افزایش چالش بین دو باشگاه شود و منجر به برخورد حاشیه‌ای شود. کما اینکه این اتفاق در بازی ستارگان ورامین و شهروند ساری بوجود آمد که شمس در برنامه ۲۰۲۰ خلاف واقع اظهار نظر کرد و تیم ستارگان ورامین را محکوم کرد.

علی اعلاء افزود: این امر موجب جریحه‌دار کردن باشگاه و علاقمندان و حامیان ورزش دوست ستارگان و باعث تشویش اذهان عمومی شد. صحبت‌های شمس در این برنامه جانبدارانه بود کما اینکه کمیته فنی باید مباحث فنی خودش را انجام دهد و دخالت های بیجا می‌تواند بین خانواده فوتسال چالش برانگیز شود، همه باید در حیطه وظایف خودشان عمل کنند.

وی خاطر نشان کرد: بازی های فوتسال و اساساً ورزش نباید در یک محیط غبارآلود ادامه حیات بدهند و هر کسی باید در چارچوب و قلمرو خودش فعالیت کند. امیدوارم در سال جدید فوتسالی بدون چالش را به ورزش دوستان ارائه دهیم.

7655