گزارش ویژه/ حمله گاز انبری ویروس کرونا به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ

گزارش ویژه/ حمله گاز انبری ویروس کرونا به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته های گذشته خبرهایی مبنی بر اینکه مدیران بلند پایه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به ویروس کرونا مبتلا شده اند منتشر شد.

به گزارش فوتبالی، ویروس مرگبار کرونا، پیش از تعطیلات نوروزی به ساختمانهای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و حتی مجموعه مرکز تیمهای ملی حمله کرده است و خوشبختانه هیچ قربانی نداشته است.

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اماکنی هستند که در طول روز مراجعه کنندگان زیای دارند و مدیران آن به خاطر شرایط کاری‌شان، روزانه جلسات زیادی برگزار می‌کنند که همین موضوع باعث شد آنها بیشتر از سایرین در معرض ابتلا به این ویروس قرار بگیرند.

جدا از حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون که خبرآنلاین خبر ابتلا به کرونای او را رسانه کرد و کرونای محمود اسلامیان هم توسط باشگاه خبرنگاران رسانه ای شد، خبر کرونای صادق درودگر و دکتر زهره هراتیان و بازگشت به سلامتی این دو مدیر هم در فوتبالی منتشر شد. 

اما به غیر از این افراد، فوتبالی متوجه شده پیش از تعطیلات نوروزی اکثر مدیران و جمعی از کارکنان دو مجموعه فدراسیون و سازمان لیگ به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و شاید در روزهای حساس اسفند تنها ابراهیم شکوری به عنوان سرپرست دبیرکلی شانس آورده بود و به این ویروس مبتلا نشده بود و پیگیر امور اجرایی و امور مربوط به پرداخت حقوق و عیدی کارکنان فدراسیون فوتبال بود و دیگران بستری یا قرنطینه خانگی شدند.

 منتهی خبر خوب این است که فعلا همه مبتلایان  توانسته اند کرونا را شکست دهند و خوشبختانه این ویروس مرگبار، هیچ قربانی در دو سازمان گرداننده فوتبال ایران نداشت.

با توجه به تعطیلی مسابقات ملی در همه رده های سنی آقایان و بانوان، مرکز تیمهای ملی و اردوی تیمهای ملی تعطیل شده است تا بازیکنان هم از خطر ابتلا به کرونا در امان باشند.

1984