جای خالی کمیته اضطرار در اساسنامه فدراسیون فوتبال/ چند صدایی در ماجرای کرونا آزار دهنده شده است

جای خالی کمیته اضطرار در اساسنامه فدراسیون فوتبال/ چند صدایی در ماجرای کرونا آزار دهنده شده است

پایگاه خبری فوتبالی- آیا فدراسیون فوتبال راضی به تشکیل کمیته اضطرار و قرار دادن آن در اساسنامه در حین اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، بر اساس تحقیقی که فوتبالی انجام داده است، فدراسیون فوتبال ایران در کنار فدراسیون فوتبال آرژانتین تنها فدراسیون‌های فوتبالی هستند که کمیته اضطرار ندارند. اما این کمیته چه فایده ای دارد؟ این کمیته همانطور که از نامش پیداست در مواقع اضطرار تشکیل می شود‌.

 کمیته‌ای که در این روزهای کرونایی، لزوم تشکیل آن بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

درست است که ستاد مقابله با کرونا در وزارت ورزش، در کنار وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا دو مرجع اصلی توضیح و پاسخگویی درباره آخرین وضعیت کرونا هستند منتهی این روزها تا دلتان بخواهد، صحبتهای مختلفی درباره سرنوشت لیگ مطرح می‌شود و هر روز خبر جدیدی در این زمینه روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار می‌گیرد و چند صدایی مشهود است‌.

شاید اگر کمیته اضطرار در فدراسیون فوتبال وجود داشت، همه خبرها درباره کرونا و فوتبال، از کانال این کمیته منتشر می‌شد و این همه خبرهای ضدونقیض درباره سرنوشت لیگ، به چشم نمی‌خورد تا این همه سردرگمی به وجود بیاید.

کمیته اضطرار در مواقع موارد دیگر اضطراری مرتبط با فوتبال مثل ماجرای اساسنامه و نامه های فیفا و ای اف سی و همین ماجرای چالش اخیر دبیرکلی هم می توانست تشکیل شود.

امیدواریم در فرایند اصلاح اساسنامه، تاسیس این کمیته هم جزو اصلاحات باشد و این کمیته در اساسنامه جدید قرار بگیرد.

1984