آقای پاس گل سری‌آ: اینیستا بهترین است

آقای پاس گل سری‌آ: اینیستا بهترین است

پایگاه خبری فوتبالی – لوئیز آلبرتو اعلام کرد اینیستا بهترین بازیکنی است که تا به حال بازی‌اش را مشاهده کرده.
به گزارش فوتبالی، لوئیز آلبرتو که هم‌اکنون در سری‌آ توانسته با ۱۲ پاس گل، آقای پاس گل ایتالیا شود در برنامه ال‌ترانزیستور گفت: در بازی با بولونیا آسیب دیدم و برای فیزیوتراپی به همراه همسر و فرزندانم به اسپانیا رفتم. آن‌ها در اسپانیا ماندند و من به ایتالیا برگشتم و متاسفانه کرونا شروع شد. در نتیجه من برای یک ماه در رم تنها موندم و بالاخره با همکاری ایتالیا و بعد از تایید اقدامات بهداشتی آن‌ها را به ایتالیا آوردم. ادامه فوتبال؟ احساس می‌کنم از ۲۰ روز دیگر تمرینات را شروع می‌کنیم هرچند نمی‌شود تاریخ دقیقی اعلام کرد. در دوران قرنطینه تنها بدنساز می‌کنم و روی تردمیل می‌دوم. ممکن است پس از قرنطینه هر ۳ روز یک‌ بار بازی کنیم و احتمال مصدومیت بالا خواهد بود.
آلبرتو از لیورپول به لاتزیو پیوسته است. او در این رابطه می‌گوید: من از دسته دوم اسپانیا به لیورپول پیوسته بودم و همین پیش زمینه باعث شد تا فرصت چندانی برای بازی به من نرسد. در مالاگا پیش فصل را خوب شروع کردم اما آن‌جا هم فرصت بازی پیدا نکرده. در دپورتیوو اعتماد به نفسم را پیدا کردم و اوضاع بهتر شد. وقتی به باشگاه بزرگی چون لاتزیو آمدم در ابتدا هیچ‌کس با من دوست نبود و تنها بودم. با کمک روانشناس و دوستم توانستم دیدگاهم را تغییر دهم. به همه بایزکنان جوان پیشنهاد می‌دهم یک روانشناس در کنارشان داشته باشند.
آلبرتو درباره دوران حضور در لاتزیو افزود: هدفمان کسب سهمیه لیگ قهرمانان بوده اما به قهرمانی هم فکر می‌کنیم. سوپرکاپ در عربستان؟ عجیب بود. ما در آن‌جا طرفداری نداشتیم و طرفدارای عربستانی فقط برای رونالدو جیغ و فریاد می‌کشیدند که هیجانی به ما منتقل نمی‌کرد. ترجیح می‌دادم در زمین یوونتوس بازی کنیم. بهترین تصمیم زندگیم؟ پیوستن به لاتزیو. بهترین بازیکنی که دیده‌ام؟ اینیستا. او کنترل فوق‌العاده‌ای روی توپ دارد. مسی یا رونالدو؟ مسلما مسی.

1101