روبرتو کارلوس: در اینترمیلان نابودم کردند/ کاپلو من را نجات داد

روبرتو کارلوس: در اینترمیلان نابودم کردند/ کاپلو من را نجات داد

پایگاه خبری فوتبالی – کارلوس، فابیو کاپلو را مهم‌ترین مربی تاریخ دوران فوتبالی‌اش می‌داند که او را در رئال مادرید نجات داده و فوتبالش را احیا کرده است.
به گزارش فوتبالی، روبرتو کارلوس که در روزهای شیوع کرونا و پشت سر گذاشتن قرنطینه در گفت و گوهای زیادی شرکت می‌کند این بار با مارکا صحبت کرده است.
مدافع افسانه‌ای تیم رئال مادرید و تیم ملی برزیل به مارکا درباره مربیان دوران فوتبالی‌اش گفته: روی هاجسون من را در اینتر نابود کرد. او به من در خط هافبک بازی می‌داد. به این ترتیب شانس حضور در تیم ملی را در کوپا آمریکا سال ۹۷ از دست می‌دادم. با هم به خوبی کنار نمی‌آمدیم و من هم چیز زیادی درباره فوتبال اروپا نمی‌دانستم.
کارلوس که این هفته تولد ۴۷ سالگی خود را پشت سر گذاشت، پس از اتمام فصل ۹۶-۱۹۹۵ اینتر را به مقصد رئال ترک کرد که در ادامه فابیو کاپلو هدایت این تیم را بر عهده گرفت. او می‌گوید: با موراتی در اینتر صحبت کردم و از او درخواست کردم به من اجازه رفتن بدهد. در نتیجه به رئال رفتم. به خاطر کاپلو. او مهم‌ترین مربی است که تا به حال برایش بازی کرده‌ام.
کارلوس پس از رئال مادرید به تیم فنرباغچه رفت و در نهایت در آنژی ماخاچ قلعه در سال ۲۰۱۲ فوتبال خود را کنار گذاشت. او ۱۲۵ بار هم در تیم ملی بازی کرده و ۱۱ گل زده است.

1101