جونیور: آنسو فاتی خیلی حرف می‌زند؛ مدتهاست که کتاب نخوانده‌ام

جونیور: آنسو فاتی خیلی حرف می‌زند؛ مدتهاست که کتاب نخوانده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - جونیور فیرپو مدافع چپ بارسلونا که در تابستان گذشته با 18 میلیون یورو از بتیس به این تیم پیوست در مورد دوران قرنطینه صحبت کرد و گفت:" به دوران قرنطینه از یک تا ده، نمره 6 را انتخاب می کنم چون خسته کننده است."

به گزارش فوتبالی، چند هفته ایست که به خاطر شیوع ویروس کرونا در اسپانیا، کل مردم در قرنطینه هستند. وی در مورد قریب به یک ماه خانه نشینی خودش صحخبت کرد و گفت:" گاهی برای این که سگم را بچرخانم از خانه خارج می شوم و قدم می زنم. دیدن این شرایط عجیب است. عادت داشتم که خیابان را مملو از ادم های مختلف می دیدم و به همین خاطر دیدن این شرایط تا حدودی برایم عجیب است."

جونیور در همسایگی لنگله زندگی می کند و می گوید که آنسو فاتی پرحرف ترین هم تیمی اوست، آخرین کتابی که خوانده را به یاد نمی آورد و می گوید :" مدتهاست که کتاب نخوانده ام" و می گوید که اولین کاری که در پایان قرنطینه انجام می دهد، "رفتن به رستوران" است. شهر محبوبش سویا است و همچنین توضیح می دهد که در دوران قرنطینه بیش از هر کسی با خواهرش زندگی می کند و به دور از فوتبال این روزها سر خود را با ورزش "پینگ پنگ" گرم می کند.