مذاکره میلان با سه مربی برای هدایت تیمشان در فصل آینده

مذاکره میلان با سه مربی برای هدایت تیمشان در فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در تلاش است تا چهره متفاوتی از خودش در فصل آینده ارائه بدهد و حالا اسکای ایتالیا گزارش داده است که روسونری ها مذاکراتی جدی را با اونای امری مربی اسپانیایی اسبق پی اس جی و سویا برای هدایت تیمشان در فصل آینده آغاز کرده اند.

به گزارش فوتبالی، میلان در نظر دارد که تغییراتی اساسی را ایجاد کند. این تغییرات با جدایی بوبان از سمت مدیر تیم فوتبال آغاز شده است و هنریک آلمشتات آلمانی و جفری مونکادا فرانسوی به عنوان مدیران جدید باشگاه مشغول به کار می شوند. از سویی جدایی پائولو مالدینی و فردریک ماسارا از کادر مدیریتی نیز قطعی است و شانس این که استفانو پیولی فصل آینده نیز سکاندار هدایت میلان باشد بسیار کم است.

گزینه ایده آل میلان، رالف رانگنیک، سرمربی اسبق لایپزیش است و قبل از بحران کرونا اولین تماس ها با مربی آلمانی گرفته شد. رانگنیک انتظار دارد که جدا از سرمربیگری به او قدرت کامل در حیطه تصمیم گیری در مدیریت ورزشی نیز داده شود. میلان در عین حال با اونای امری تماس گرفته است. این مربی اسپانیایی پس از اخراج از آرسنال فعلا بدون تیم است. 

سومین گزینه میلان نیز مارسلینو است. والنسیا آخرین تیم مربی اسپانیایی بود که به علت اختلافات با مالک باشگاه از این تیم جدا شد.