تمدید قرارداد نویر در بن‌بست؛ تعجب بایرن مونیخ از درخواست 20 میلیونی

تمدید قرارداد نویر در بن‌بست؛ تعجب بایرن مونیخ از درخواست 20 میلیونی

پایگاه خبری فوتبالی - پروسه تمدید قرارداد مانوئل نویر دروازه بان آلمانی با بایرن مونیخ به نظر می رسد که به بن بست خورده است. اختلاف میان این بازیکن و باشگاه نه تنها از نظر مدت قرارداد بلکه از نظر مبلغ قرارداد ادامه دارند.

به گزارش فوتبالی، بیلد گزارش داده است که یکی از اختلافات جدی مربوط به مدت قرارداد است. بایرن پیشنهاد تمدید قرارداد تا سال 2023 را داده در حالی که این دروازه بان خواستار تمدید تا 2025 است. از سویی دروازه بان تیم ملی آلمان خواستار رسیدن دستمزدش به سالی 20 میلیون یورو شده است، مبلغی که باعث تعجب شدید مدیران باواریایی ها شده است.

نویر به مدیران بایرن مونیخ گفته است که از دستمزد لوکاس هرناندز و فیلیپه کوتینیو خبر دارد و به همین خاطر انتظار دارد که دستمزد او نیز به سالی 20 میلیون یورو برسد چرا که او کاپیتان و بازیکن باتجربه تیم است. نویر انتظار دارد که دستمزدش به اندازه دو بازیکن فرانسوی و برزیلی باشد و از خواسته خود عقب نشینی نخواهد کرد.

فعلا پیشنهاد نویر به بایرن، تمدید قرارداد برای سه فصل به علاوه تمدید یک ساله به صورت اختیاری است. اما به نظر می رسد که مذاکرات بسیار طولانی خواهند بود. نویر در حال حاضر از چلسی نیز پیشنهاد دارد و اگر نتواند با بایرن به توافق برسد هیچ بعید نیست که راهی لیگ انگلیس شود.