بازیکن کرونایی سمپدوریا از قرنطینه‌ می‌گوید: فیلم، سریال و پلی‌استیشن!

بازیکن کرونایی سمپدوریا از قرنطینه‌ می‌گوید: فیلم، سریال و پلی‌استیشن!

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکن سوئدی تیم سمپدوریا که دوران قرنطینه‌ای به مدت ۱ ماه را گذرانده درباره قرنطینه‌اش به صحبت پرداخته است.
به گزارش فوتبالی، آلبین اکدال که ۱ ماه را در قرنطینه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا گذرانده، این دوره را بسیار سخت می‌داند.
هافبک ۳۰ ساله تیم سمپدوریا در جریان یک گفت و گوی اینترنتی در توئیتری پاسخگوی هواداران بود. او گفته: برای یک ماه به تنهایی دوران قرنطینه را گذراندم. بسیار سخت بود. چند کتاب خواندم، سریال‌های تلویزیونی و فیلم می‌دیدم و پلی استیشن بازی می‌کردم اما نکته مهم و مثبت برای من این بود بیشتر از همیشه می‌خوابیدم!
اکدال در ادامه افزود: خودخواهی‌ام کمتر شده. چیزی که در زندگی‌ام ارزش دارد زندگی دخترم است نه خودم. می‌خواهم او حال خوبی داشته باشد. خانواده‌ام در جنوا خوب هستند. جلوی خانه ما دریا وجود دارد و این فوق‌العاده است. برد مقابل جنوا در دربی را فراموش نمی‌کنم و خوشحالم توانستم به هواداران خوشحالی و شادی ببخشم.
این بازیکن سوئدی در پایان گفت: بایرن مونیخ و اسپانیا سخت‌ترین حریفانی بوده که مقابلشان بازی کردم. لواندفسکی، روبن و توماس مولر فوق‌العاده هستند. تیم‌های اسپانایایی اصلا اجازه نمی‌دهند توپ زیر پای شما باشد. برای بهترین نفرات هم باید از هازارد، رونالدو و زلاتان و بار دیگر روبن نام ببرم.

1101